Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Goedverdienende bijbaan

• 24 maart 2013
  • 5 reacties
  • 1074 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 jaar en wil graag een bijbaantje. Ik loop al folders, maar dit verdient heel weinig en heb wel veel geld nodig. Ik moet namelijk alles betalen wat ik over mn abbo heen ga en dat is laatste tijd best veel (gem ongeveer 20 euro). Daarnaast wil ik nog wat geld overhouden om naar mn vriendje te gaan (hij woont ver weg.. 😞  ) & een USB-kabel te kopen voor mobiel... Weet iemand dus een bijbaantje waar je veel mee verdient? En of je bij Torino al kan werken met 14 jaar (word in zomer 15) ?

5 reacties

Ik zou bij de horeca proberen, groente snijden enzo. Anders kun je ook in de zorg proberen, daar zoeken ze meestal mensen om mee te vermaken in de zomer.
Of je kunt ook eens proberen om niet over je abbonement heen te gaan.
Op de markt (weet niet of dat al mag vanwege je leeftijd), krant lopen (verdient meer dan folders), klusjes doen, misschien bij famillie in een winkel werken? (als dat kan =P)
Heey !! 

Kranten bezorgen verdient idd beter dan folders , dus , dat kan je altijd nog doen en klusjes ook , hier komen er een paar :

- bij een fruit teler onkruid wieden ofzo ( heb ik ook gedaan , is best leuk in de natuur , alleen erg zwaar werk ..)
- in de supermarkt vakken vullen ..
- nou ja ,wees gewoon creatief met je ideeën !! Dan lukt het wel , veel succes !! 

Toedelzzz 
Hee,

De zorg verdient best goed (ik verdien 7,55 per uur netto, op zon- en feestdagen het dubbele) maar ik weet niet of dit overal zo is.
Op de markt krijg je ook goed verdient, dit heb ik ook gedaan en ik kreeg 10 euro netto per uur (meestal zwart werken namelijk, vandaar dat het zo lekker verdient):o. Verder weet ik het niet zo goed, maar in de supermarkt zit je gauw al op het minimumloon, dus als je echt veel wilt verdienen zou ik het niet aanbevelen.

Reageer