Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Geldprobleem -. (te veel shoppen)

• 19 november 2012
  • 11 reacties
  • 1060 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit met een probleempje, ik geef teveel geld uit. Ik moet gewoon elke dag wat kopen, anders word ik gek.

Heeft iemand tips om minder uit te geven?

11 reacties

geen geld meer meenemen
haha goed idee lol
weten je ouders dit?

als ze dit weten ken je het misschien zo doen dat jij het geld aan hun geeft en iedere keer wanneer je dan wat wilt kopen vraag je het dan aan je ouders.
dit is een goede manier omdat je dan na gaat denken of je het echt wel wilt.
minder geld meenemen ookal is dat moeilijk xxxxx:o
minder geld meenemen ookal is dat moeilijk xxxxx:o

of gewoon niks meenemen
ik heb gehoort dat dit echt een verslaving kan zijn

dus idd geen geld meer meenemen en alleen dingen kopen wat je echt nodig hebt en dat dan ook eerst overleggen met je ouders ofzo

xxx
inderdaad Little B , dit is ook een verslaving ! 

geef het geld aan je ouders en pas als je echt , echt iets nodig hebt , dan pas moet je het terug vragen , maar dan niet alles , gwn een kwart ervan ofzoooo ...
veel succes !! 

Toedeliezz
Je kan ook shoppen zonder geld:-P Doe ik ook gewoon met me vriendin:-P En als je de verlijding niet kan weerstaan om je geld niet thuis te laten, koop dan een kistje met sleutel ofzo en geef die aan 1 van je ouders, zo kan je er ook niet bij. 😛
Binnen blijven en laat je moeder de deur op slot doen en dan verstopt zei hem ergens zo kan je niet naar buiten dus ook niet shoppen
Ik heb het zelfde... Probeer er met iemand over te praten (alleen als dit echt echt sirieus is niet van, oh gezellig shoppen ik heb toch geld, maar van "ik moet nu echt iets kopen anders word ik gek" ) ik hoop dat dat helpt en anders zorg dat je ergens mee geld kan verdienen, krantenwijk ofzo :) 
ga sparen
x

Reageer