Vraag

Geld zo gezecht gestolen van mijn moeder.

  • 21 March 2018
  • 2 reacties
  • 703 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.
Ik ben iemand van 14 jaar, ik heb iets gedaan waarvan ik zo gezecht 2000 euro heb gestolen, ik heb geen geld van mijn moeders bank kaart gepakt maar uit mijn eigen rekening, mijn moeder denkt dat ik uit zijn rekening heb gehaald, ik heb hieriets spijt van, maar ik vind ook dat ik niets verkeerd heb gedaan, zij heeft mij geslagen (hard ook) en veel vieze woorden gezecht tegen mij, later ben ik te weten gekomen dat mijn broer ooken geld 'steelt' maar hij kreeg geen straf.
Ben ik nu schuldig omdat ik geld uit mijn eigen rekening haalde? Wat moet ik doen?

2 reacties

"Ben ik nu schuldig omdat ik geld uit mijn eigen rekening haalde?"
Nee.

Misschien kun je een paar argumenten opsommen en aan haar geven, zonder dat zij in staat is jou direct in de rede te vallen, zodat jij ongestoord jouw versie van het verhaal kan vertellen.
Reputatie 2
Badge +9
Ten eerste is het gezegd*.

En wat heb jij gedaan met die €2000,-? Of heb je dat geld nog? Als je het nog hebt, dan zie ik het probleem eigenlijk niet? En wat bedoel je met stelen? Want als je geld van je ma s acc afhaald moet je dus haar gebruikersnaam en wachtwoord hebben gehad. En dat lijkt me sterk!

Als het geld van jezelf is zoals je zegt, dan kan je zoals hierboven al gezegd argumenten verzamelen en het vertellen aan je moeder.

En als je die €2000,- al hebt uitgegeven dan kan je moeder een terugboeking aanvragen bij de bank op de site of app.

Gr:Mr.S

Reageer