Vraag

geld verdienen via telefoon

  • 12 February 2020
  • 9 reacties
  • 358 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal.

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil graag geld verdienen via mijn telefoon.

Mijn vraag is, hoe doe ik dat? Ik heb wat research gedaan maar ik heb nog niet echt manieren gevonden.

Ik heb: een paypal account (zonder gekoppelde bankrekening)


9 reacties

Hey,

je kan geld verdienen met enquêtes invullen. Daar kan je tijdelijk best wat mee verdienen, misschien is dat een optie?

Je kan ook zelf iets beginnen, zoals video’s van mensen editen of foto’s bewerken. Daar moet je denk ik wel eerst even mee oefen. 

Succes🍀

Xx Anoniempje3 

 

Heb je een goede app voor enquetes? De meeste apps hebben alleen de optie om alleen bepaalde gift cards te kunnen halen van het geld dat je verdient hebt. Ik zoek een app waarmee ik het geld van de enquetes kan redeemen op paypal of google play gift cards

Nee, ik ken geen apps. Ik heb wel heel veel sites gezien, als je op betaalde enquêtes zoekt vind je er heel veel!

Xx

Ik heb een app die heet cash4sms via playstore gevonden, omdat ik hetzelfde wou. Ik heb die app nu een paar dagen en hij betaald ook echt. Kijk maar even.

Bekijk dit artikel en de video van hen.

Ga er dus maar niet van uit dat je echt iets kunt verdienen met dergelijke enquêtes.
Je voegt zeer weinig waarde aan dit product toe, dus verwacht er weinig geld aan te verdienen.

Hey annoniemfiguur,

Helaas kun je als minderjarige niks legaals doen om nou echt fatsoenlijk mee te verdienen, je moet helaas dus echt uit je luie stoel en werk zoeken als je werk wil, je kan beginnen met iets simpels als in een kas werken of in de supermarkt ofzo.

Hoop dat ik je bij deze een beetje heb geholpen,

Gr, W.Wisdom

 

Badge

Ik ben het met “Menspersoon” eens. Er zijn websites die gouden bergen beloven. Neem bijvoorbeeld enquetesites die zeggen dat je 400 euro per maand kunt verdienen; niet in trappen. 

Neem deze tip ter harte als je graag een extra zakcentje wilt verdienen met het beantwoorden van vragen. Bij een site met een ISO-certificaat kun je ervan uitgaan dat het bedrijf voorzichtig omgaat met je gegevens en je niet zomaar reclame stuurt na afloop. En daarnaast kun je checken of het bedrijf zit aangesloten bij de brancheorganisatie MOA. Zelf gebruik ik enqueteplein.nl om alle betrouwbare partijen te bekijken. 

Je kan videos maken met je telefoon, vlogger worden. Verder moet je echt actie nemen om geld te verdienen. Sws is het heel moeilijk om als minderjarige geld online te verdienen.

Reputatie 5
Badge +4

Heb je een goede app voor enquetes? De meeste apps hebben alleen de optie om alleen bepaalde gift cards te kunnen halen van het geld dat je verdient hebt. Ik zoek een app waarmee ik het geld van de enquetes kan redeemen op paypal of google play gift cards

Hey ik weet er wel een app je moet vragen lijsten beantwoorden en daarmee verdien je zo'n 8cent tot 1 euro het geld komt op je Google play acound oh ja 1 tip neem de tijd voor die vragen lijsten dan krijg je er meer geld voor de app maakt vragen lijsten  via je locatie en video's die je kijkt op YouTube enzo. De app heet Google opinion rewards veel suc6 er mee ik zelf gebruik hem ook 

Groeten lorenzo

Reageer