Vraag

Geld verdienen: iemand tips?

  • 13 February 2022
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hee ik had even een vraag aan jullie hopelijk kunnen jullie hem beantwoorden........................................................................…

Ik ben 12 jaar en ik heb echt met veel dingen altijd geld tekort. Ik krijg per maand 6.50 en kleedgeld mag ik misschien alleen op de middelbare en als ik een andere stijl krijg dan mijn moeder zegmaar.  Weten jullie iets waarmee ik geld kan verdienen?  niet deze dingen: oppassen (moeder vind me te jong) en klusjes doen (heeft geen zin) of een bijbaan zoeken ik ben nog maar 12!!!.  

ik heb ook nog geen bankpas dus weet iemand iets??  

 


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Klinkt misschien heel stom en direct maar er zit niks anders op dan wachten! En misschien nog zoeken naar een familielid die je af en toe in een winkel kan helpen!

Reputatie 5
Badge +2

Heyy

Ik weet niet waneer je 13 word!

Ik werk sinds m'n 13e in tomatenkassen en ik heb het echt heel erg naar m'n zin! Ik verdien nu (ben gisteren 15 geworden) 25 euro voor 4.30 werken! Ons bedrijf regelt ook een bus waardoor we niet zelf vervoer hoeven te regelen (Hebben opstap plaatsen in verschillende dorpen)

Misschien is dit wel iets voor jou! Je kunt alvast solliciteren (heb ik ook gedaan op m'n 12e) en als je 13 bent mag je dan gelijk komen

Mn broertje werkte toen hij 12 was bij iemand in een boomgaart dus dat zou je ook kunnen vragen maar eigelijk is dst illegaal! (Mag inprinsipe vanaf je 13e) maar je kunt het vragen!

 

Heb je hier wat aan?

 

Xxx roos

 

Reputatie 2
Badge

hallo,

op vinted kan je kleding verkopen als je veel kleding heb en mischien kan je honden uit laten.

liefs mij xx

Hey,

Als je 12 bent mag je officieel nog niet werken dus als je geld wil verdienen zal je toch klusjes moeten gaan doen. Of als je creatief bent kan je misschien met hulp van je ouders een eigen bedrijfje ofzo starten. Als dat niet kan zal je toch moeten wachten tot je 13 bent.

Maar waar heb je veel geld voor nodig? Er zijn ook genoeg leuke dingen die je kan doen zonder geld te betalen.

J8j8

Je kan je oude spullen verkopen 

Of een loterij organiseren (prijzen zijn jou oude spullen )

 

Zelle 

Reputatie 7
Badge +17

Precies een probleem wat me bekend voor komt ;)  ik heb geluk dat ik af en toe bij een boerderij kan helpen en dan krijg ik wat “geld voor iets lekkers “  , 5 of 10 euro ligt eraan hoe lang ik hielp.  Maarja ik weet natuurlijk niet of zoiets kan bij jou.  En anders staan er goeie tips hierzo voor zodra je 13 word :sunglasses:  

Grtz liefs Julian X

Reageer