Vraag

geld verdienen

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 12 en ik spaar voor een nieuwe telefoon maar je ik kom niet echt aan geld want ik mag nog niet werken hebben jullie misschien tips of leuke Ideen 


5 reacties

Klusjes bij de buren, bij Familie, misschien ergens bij een zelfstandige die je kent gaan werken. Op straat muziek maken...

Klusjes bij de buren, bij Familie, misschien ergens bij een zelfstandige die je kent gaan werken. Op straat muziek maken...

Dankjewel voor de tips

Je zou dingen op marktplaats kunnen verkopen heb ik ook gedaan met lego en na 2 maanden (nu dus) heb ik een iPhone 11

Heyy, ik ging vroeger met mijn vriendinnen langs de deuren om te vragen of we auto’s van mensen konden wassen. Je kan ook op verjaardagen aan mensen vragen of je hun auto mag wassen. Je zou aan je ouders kunnen vragen of zij klusjes voor ze hebben.

Je kan inderdaad ook oude spullen op marktplaats verkopen, zoals @Waaromnou al zei. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en nog veel succes met sparen! Liefs, Naira193 :heart:

Je zou dingen op marktplaats kunnen verkopen heb ik ook gedaan met lego en na 2 maanden (nu dus) heb ik een iPhone 11

Ik weet niet wat ik kan verkopen want als ik iets wil verkopen mag het meestal niet van mij ouders 😕

Reageer