Geld verdienen?

• 17 May 2015
  • 5 reacties
  • 567 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben 14 jaar en ik zou heel graag geld willen verdienen omdat ik geen zak geld krijg. 
Iemand enig idee wat je op je 14e kunt doen aan werk? (Of iets anders om geld te verdienen)

xx

5 reacties

Hee BeYouitful.

Je kan als je 14 bent inderdaad gaan werken/geld verdienen!
Je kan dit soort dingen doen:

•Krantenwijk.
•Folderwijk.
•Auto's wassen.
•Klusjes doen.
•Etc.

Werken in de Supermarkt achter de kassa of als vakkenvuller kan nog niet!
Daarvoor moet je ouder zijn!

Kijk anders nog even op internet naar dingen die je mag doen op je leeftijd!

Heel Veel Succes

You Can Do It.
Heeei

Je zou krantenwijk kunnen doen of folders lopen ofzo. Je zou okk nog een jasr kunnen wachten en dan ik een winkel vakkenvulle. Enzo

Xxx
Je kan;

- iets rondbrengen zoals kranten, reclameblaadjes etc
- in de fruit/groente gaan werken zoals prei poten, bessen plukken etc
- youtuber worden. Ook al denken mensen dat je 1000 volgers moet hebben om geld te verdienen met je yt account, dat is niet zo! Je hoeft zelfs geen 1 abonee te hebben. Zolang er min 1 filmpje op staat verdien je geld, al zal dat niet heel veel zijn in het begin ;p
- auto's wassen
- dingen maken en verkopen zoals koekjes, sleutelhangers, sierraden etc
- dingen verkopen op marktplaats kan je een kapitaal opleveren, en je huis is ook meteen een stuk opgeruimder! Ga eens op de zolder kijken wat je tegenkomt, ga een dag alles in je kleerkast aandoen om te kijken wat nog past, en daarvan kijken wat je nog aandoet. De rest kan je verkopen (of weggeven aan de kindjes in Afrika natuurlijk). En kijk eens met een reële blik naar je kamer. Vaak kom je daar ook nog vanalles tegen waar je eigenlijk niet eens van wist dat je het had totdat je het na 5 jaar weer tegenkomt ;p.

Hou er wel rekening dat als je echt voor een bedrijg ofzo werkt, zoals bv met een krantenwijk,  je door je leeftijd in vrijwel alle gevallen het minimale van het minimale krijgt dat je kunt verdienen. Tenzij je een heeel chill bedrijf met superaardige baas hebt gevonden natuurlijk hahah. Succes!

x
Ik zou ook graag een vakantiejob ofzo doen, maar aangezien ik pas 13 ben gaat dat nog lang duren... Mag pas vanaf 15 ;l
ik werk als werver voor goede doelen, het is echt super makkelijk werk en je kan het bijna overal doen.

Reageer