Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Geld pakken van ouders

Badge +17
...

11 reacties

Jij doet je naam geen eer aan TrustMe (not). Je steelt van je moeder, schaam je!
Zij moet er ook hard voor werken. Ook nog ronddelen om populair te zijn bij je vrienden, weten ze wel
dat je geld jat uit de portemonnee bij je moeder en dat ze daar van zitten te vreten?
Ik zou jou niet als mijn vriend moeten. Ga eerst maar eens aan jezelf werken en als je een kerel bent
biecht je het op en begin je met een schone lei!
Precies wat LadyF zegt. Daarnaast vind ik dit een erg sterk verhaal. Duizende euro's, kom op zeg dat moet je moeder al lang merken.
Ik ben het ook eens met LadyF (ook al zegt zij het misschien wat meer overdreven dan ik het bedoel) en met HondenKoekje.
Dat is heel dom, ik zou maar wel de waarheid tegen je ouders vertellen en het later allemaal terugbetalen als je een bijbaantje hebt.
Heei 

Waarom zou je duizenden euro's stelen !!!!!!
Je vrienden die jij trakteert vinden dit vast ook niet leuk !!! Wie wil er nou vrienden zijn met een dief.
Het gaat hier over een groot geld bedrag waar joun moeder hard voor werk dus hou er mee op !

X WTFGIRL
Ga een baan zoeken en betaal je moeder terug!
Badge +2
Betaal het wel terug ookal doe je dat onopgemerkt door het weer in haar portomonee terug te stoppen. Je moeder werkt er ook hard voor en jij pakt het zomaar even en verspild het aan nutteloze dingen voor jezelf en je vrienden man word wakker en denk even na voordat je dit weer doet.

Een Treiterige Groet,
Tim
Badge +17
Hahaha, ik was inderdaad wel erg dom ja! Thanks voor de reacties. Ik heb het tegen me ma verteld en ze weet hier nu van 😉. Ik betaal het over een paar jaar terug heb ik met haar afgesproken. Zulke domme dingen gaan me niet nog eens gebeuren!
Badge +2
Fijn om te horen ik liet me even gaan maar soms heb ik mezelf niet in de hand fijn dat alles weer goed is en dat je het gaat terug betalen! Nu is me vraag wel hoe je moeder hier op reageerde. Nogmaals sorry dat ik zo kwaad deed.
Badge +17
Fijn om te horen ik liet me even gaan maar soms heb ik mezelf niet in de hand fijn dat alles weer goed is en dat je het gaat terug betalen! Nu is me vraag wel hoe je moeder hier op reageerde. Nogmaals sorry dat ik zo kwaad deed.
Hoe me moeder hierop reageerde? Heel simpel. Ze zei niets. Ze was teleurgesteld. Ze was boos. Ze was verbaasd. Ze was teleurgesteld. En wat vind ik daarvan? Volkomen terecht! En jouw reactie was ook terecht, ik snap het volkomen. 
Badge +17
...

Reageer