geld gestolen van ouders

• 10 augustus 2016
  • 56 reacties
  • 2325 Bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Lisa1234567,

Zoals je in forumregel 6 kan lezen is het niet toegestaan persoonlijke gegevens op het forum te zetten. Je kunt hier dus ook geen nummers uitwisselen.

Groetjes,

Hester
nou ik ging dus wat doen om snel geld te verdienen want we heben het niet breed weetje maar dat geld heb ik dus nooit gekregen en wat ik heb gedaan heeft dus met fraude te maken kwam ik later pas achter want mij is heel wat anders verteld en de persoon heeft mij dus onderdwang me pasje/gevens laten afstaan want.dat moest en hij is er dus mer mijn geld vandoor gegaan van me.spaarekening en daar kwam ik pas volgend dag achter en dat meisje zou me helpen met geld terug te krijgen want ik vertelde haar dat ik bang was het aan me moeder te vertelen omdat ze boos zou worden. en ja het is veel.geld weetje en dit was dus hun laast.optie ik.twijfelde heel erg maar ben er toch meer doorgegaan ze kwamen met een verhaal over 01 cent en ik bleer vragen hoe wat waar en waarom en ik kreeg als antwoord je maakt je druk om.zaken waarbij je je nietndruk hoeft te maken dus heb ik het laten gaan. ook het geld van me broer is door mij weg het is veel.geld want me moeder zou een nieuwe auto halen op me vejaardag. en door mij kan dannniet meer en ik.wil heel graag het geld terug betalen maar ik ben ook maar een student met een bijbaan. en moet zelf ook nog dingen betalen dus ja en dat.komt.uit op 377 euro en dan wil.ik natuurlijk ook leuke dingen doen met me vriendinen. wat moet ik nu doen ?
Reputatie 5
Badge +14
377 euro?
Bruh.......ik bedoel voor jou is dat misschien veel
Maar er zijn echt super veel mensen met hetzelfde soort verhaal als jou (fraude,oplichterij etc.) maar die mensen zijn echt duizenden of tienduizenden kwijtgeraakt

Tja je hebt een domme fout gemaakt, niks meer aan te doen, klaar.
(+ nu snap ik wrm de politie niets doet, tis maar 377 euro......daar hebben die oplichters trouwens weinig aan.....ja een nieuwe magnetron en stofzuiger kopen ja)
We gaan door met het leven.......................
nee geen 377 euro ik denk dat je goed moet lezen tuurlijk ga k nier voor dat na de politie
Helemaal niks,

Je word toch niet meer bedreigt?

Je kunt ze wel aangeven en als de politie meer meldingen krijgt kunnen ze er wat mee, want er moeten proces verbalen opstapelen voordat ze wat kunnen. Altijd aangiften doen is toch wel handig. Ook als fiets of brommer is gestolen.

Gr.
nee ik worrt niet meer bedreigt ja maar de politie zij het is mijn schuld dus ja aangifte voor niks.
Ja is ook niet zo handig...

Door met je leven ;)

Gr.
ik kan al een paar weken niet slapen/eten wat.moet ik daar tegen doen ?
Als ik het goed begrijp heb je geen geld gestolen aan je ouders maar het weggemaakt.Ik zou toch naar de politie gaan en exact vertellen wat er is gebeurd.. Wie weet krijg je wat geld terug?! -Dat je met je vrienden leuke dingen wil doen is begrijpelijk! Maar misschien is het een idee om hun allemaal te vertellen wat er is gebeurd en de situatie zodat hun daar rekening mee kunnen houden. Je kan ook veel doen zonder geld zoals Picknicken ( Iedereen neemt iets mee van thuis) enzovoort! Er zijn genoeg leuke dingen te doen zonder geld dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! En over die auto niks aan te doen het is nou eenmaal zo dingen gebeuren. Wees maar extra lief voor je moeder! En als je er nog steeds mee zit ga naar een persoon dat je vertrouwd om het te kunnen vertellen! Dat lucht op!! 🙂 Gr Maii
ik had vandaag hevige ruzie met me moeder en ben er achtergekomen dat ik echt heel bang voor der ben wat moet ik nundoen ?
ij wil heel graag uit huis ..
@lisa1234567 Is het echt een goede reden? Ik zou als ik jou was een rijtje met voor en na delen.
En natuurlijk ligt het ook aan hoe oud je bent als je 18 bent dan zou ik zeggen ga op kamers. Maar als je jonger bent moet je misschien naar familie en of jeugdzorg. Veel mensen hebben problemen zoals jij ik zou eens op Google gaan kijken of er nog tips zijn. Denk in ieder geval goed na SUCCES! Gr Maii
ik wil niet bij familie en jeugzorg is echt een no go zone
@LISA1234567 Hoe oud ben je ongeveer? want ik zou zelf niet onder de 18 uithuis gaan en als je op je 18e al gaat (VROEG) dan zou ik met een Vriend(in) op kamers gaan dat is veel gezelliger minder geld.
iedreen zegt her komt goed en ik moet doorgaan met me leven maar ik kan dat niet.
ik loop de afgelopen dagen aleen maar te huilen.. en ik heb geen motivatie meer voor school ik vind her zo erg om me.moeder steeds op de fiers te zien door.mij
@ Probeer te bedenken waar je je aan ergert en los het op!
nou ik ergerme aan he feit dat die jongen 2 duizend euro van.mij heeft gestolen en dan vervolgen mij nog boos loopt te ape achtraf daar iriteer ik mij aan
Reputatie 5
Badge +14
Misschien is een psycholoog wat voor je
zit ik al.
@Angovis goeie tip!

@Lisa1234567 Misschien kan je het tegen hem vertellen?
@angovis heb ik al gedaan
@Lisa1234567 Wat zou je iemand vertellen als ie in de zelfde situatie zat?
afleiding zoeken,naar een pyschloog gaan met goeie vrienden zijn
@Lisa1234567

Dan zou ik je eigen advies opvolgen 😉

Reageer