Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

geld gestolen van ouders

• 10 augustus 2016
  • 56 reacties
  • 2166 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Goeienavond ik schaam me hier heel erg voor want wat ik heb gedaan is heel dom en erg ik heb er zelfs om gehuild ik heb heel veel geld gestolen van me ouders en het ergste is dat ik het geld niet heb ik ben gewoon opgelichy om het zo te zegen en me ouders weten het nu ook dus we heben aangifte gedaan bij de politie niet tegen mij maar tegen de oplichiters maar dat kan nog lang duren ik weet alles van dat meisje behalve der adres ik ben er dus achtergekomen dat dat meisje meerdere mensen heeft opgelicht maar daar.kwam.ik pas daarna achter eigelijk gaat het om 2 personen aleen de andre persoon heet een valse naam gebruikt dus ben ik terug bij af en ik blijf me hier schuldig over voelen wat kan ik het beste doen nu ? ik ben er gewoon heel dom ingetrapt/ingeluisd.

56 reacties

Reputatie 2
1)Laat de politie hun werk doen
2) Je ouders ALLES vertellen
3) je lesje hebben geleerd: Niet dingen zomaar doen of kopen van een wildvreemde
ja de poltie is er mee bezig en me ouders weten nu ook alles ze zijn heel boos en ik heb me les zeker geleerd
maar ik wordt nu ook bedreigt door die mensen..
ze weten me adres alles..
Ligt er aan hoeveel geld
veel geld
Reputatie 2
Regel 1 van bedreigd worden
Laat het de politie weten (waarschijnlijk heb jee al gedaan) en niet bang worden
Altijd kalm blijven en niet in paniek raken want juist dan gebeuren er gekke dingen
Ze zullen snel gepakt worden, maar voordat ze gepakt worden
Willen ze jou nog FF bang maken, misschien nog om geld vragen etc.
Niet toegeven en ze gewoon negeren; het zijn hopeloze sukkels laat het gaan
ja heb ik direct gedaan .. heb ze nu okk geblokeeed maar voordat had dje persoon me nog geapt en wilde het geld terug geven zogenaams maar dan moet ze weten wat ij bjj de poltie eb gezegs want ze moest de grens over. okk gelogen wamt het zijj oplichters. dus heb nisk gezegd
maar die andre persoon heeft een valse naam geven
en volgends de poltie heben ze me niet bedreigt pas waneer ik geslafen worden isbhet een bedreiging
Ik heb ook geld gestolen van mn ouders, maar dat was meestal maar 10 euro ofzo maar laat de politie hun werk doen en vertel het je ouders
ja me ouders weten het nu ook..
maar ik schaam me heel.erg wat.moet ik daar tegen doen ?
Hier kan je niets tegen doen, je schuldgevoel gaat met de tijd weg, zodra dit word opgelost door de politie. Jou ouders zijn er zeker niet blij mee, dat begrijp jij ook wel. Want hun vertrouwen is geschonden. Ik heb zelf ook ooit een keer geld gestolen van mijn ouders.. het heeft lang geduurd voor ik hun vertrouwen weer terug kreeg. Maar ieder kind maakt fouten, daar ben jij geen uitzondering bij. Probeer kalm te blijven en alles te melden aan de politie van informatie die jij nog weet of andere belangrijke dingen zoals nog eventuele bedreigingen.

Het komt uiteindelijk echt goed, dat weet ik zeker!! Hou je taai meisje, want de eerste grote stap door alles open en bloot aan de politie en je ouders te bespreken heb je al achter de rug!
heel erg bedankt voor jullie reacties vooral van yeslek ze heben zelfs het gels van me broer ook gepakt en hij heeft een beperking en yeslek bedankt voornje steun vooral je laaste bericht ik kreeg daardoor gewoon tranen.
toen ik aangifte deed zij de politie toen ze haar naam zagen ; ga nooitnmet haar in zee en waarshuw je vrienden voor haar ze staat ook op radar en me beste vriend nou nu niet meer die weet haar ades maar hij wilt het me niet geven want hij is ook doornhaar opgelicht en hij geeft mij daar de schuld van omdat er nu van hem 750 euro weg is dus bedreigt hij mij.
ik heb dit aan me vriend verteld nou wauw wat was hij boos zeg.. hij was zo boos dat hij me zelfs ging bedreigen dat had ik echtnnier verwacht.
de poltie doet er niks mee want ze zegen het is me eigen schuld.. en ik.moest er gister om huilen want her geld komt niet terug hoe graag ik het ook zou willen wat.moet ik nu doen ?
de personen heben me aangeboden om het geld terug te geven maar ze moesten de grens over dus moesten ze weten wat ik bij de poltie heb gezegd.. maar ik bej er niet op in gegaan ej ik leid hier ook pyschisch onder..
Hoe ben je dan opgelicht....

En als je de mensen kent of hebt gezien kan je het makkelijk bij de politie aangeven.

Je kunt het beter vertellen je ouders zullen het je wel vergeven, je werd onder druk gezet.

Komt wel goed kejl :$

gr.
nou het is een heel lang verhaal maar hoe komt het goed dan?
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon. -

Wat gebeurd is is gebeurd.... verlies je dan nu meer geld dan, moet je nog steeds stelen?

En ik kan wel lezen hoor hahaha

Gr.
nee ik verlies geen geld meer en hoef niet meer te stelen.
ja maar het verhaal is zo dom en ik schaam me ervoor ik ben wel achter hun adresgevens gekomen maar heb daar denk ik toch niks meer aan.
ik.wil het je wel via ap vertellen..

Reageer