Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Geld gestolen uit portomonnee op school.

• 12 maart 2013
  • 20 reacties
  • 2627 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen ik heb op school 10 euro gestolen uit een portomonnee die op een bankje lag en daarna met een vriendin terug gebracht naar de congierge , kunnen ze op een of andere manier mij nu nog achterhalen dat ik het heb gedaan ? , niemand heeft het gezien ook mijn vriendin niet. en er hangen ook geen camera's

20 reacties

Nee, helaas kunnen ze niet meer achterhalen dat jij het hebt gedaan.
kan niet nee
Hallo,

Je hoort al aan het woord ''stelen'' dat het niet mag. ''dat weet je zelf ook meer dan goed''
Wat zullen je ouders er van vinden?
Stelen is niet verstandig. 
Misschien had de persoon van wie de portemonnee is al in gedachten wat die 
met het geld zou doen die dag, en dan ziet hij/zij opeens dat het geld weg is.

Hoe zou jij je voelen als je op eens ziet dat er 10 euro weg is uit je portemonnee?
Denk daar maar eens goed over na.

......Zo zou de persoon van wie de portemonnee is zich vast ook voelen ja......

Groetjes -Feelingss-
Och jeetje wat een politiek correct antwoord zeg..
Hoi IndoChick,

Als de portemonnee eigenaar derachter komt dat er geld mist zullen ze het melden en dan zullen ze waarschijnlijk bij jou uitkomen.
Het hoeft niet zo te zijn maar zorg gewoon dat het geen obsessie word en betaal het terug en bied je excuses aan, klinkt best stom maar
stelen is stommer, misschien krijg je een beloning?

Groetjes,
LifeAssistence
Hoi,
Ik denk niet dat ze erachter kunnen komen dat jij het hebt gedaan. 
Maar steken is skecht, het mag niet. Ookal is het "maar" 10 euro. 
Als ik jou was, zou ik mijn excuses aanbieden en het terugbetalen. Als iemand er (op een of andere manier) achter komt, kan niemand je meer vertrouwen. 
Succes, 
xxx
Heey !! 

nee , ik denk niet dat ze erachter kunnen komen dat jij geld heb gestolen .
maar toch , het is fout !!
geld stelen mag niet ook al is het 1 euro , het is fout .
En €10 -, is ook net super veel , maar alsnog , het is niet van JOU !! 
Ik hoop dat je ervan hebt geleerd !! 

Toedelzzz !!
nee sorry ik heb er niet van geleerd ik steel nog steeds geld .
Dom, dom, dom. Eigenlijk hoop ik dat je betrapt word.
Hallo,

Je hoort al aan het woord ''stelen'' dat het niet mag. ''dat weet je zelf ook meer dan goed''
Wat zullen je ouders er van vinden?
Stelen is niet verstandig.
Misschien had de persoon van wie de portemonnee is al in gedachten wat die
met het geld zou doen die dag, en dan ziet hij/zij opeens dat het geld weg is.

Hoe zou jij je voelen als je op eens ziet dat er 10 euro weg is uit je portemonnee?
Denk daar maar eens goed over na.

......Zo zou de persoon van wie de portemonnee is zich vast ook voelen ja......

Groetjes -Feelingss-

Ze heeft er al over nagedacht aangezien ze zelf het geld niet zelf heeft gehouden.
Hee indochick, je bent heel verkeerd bezig weet je? Nu is het nog "onschuldig" geld jatten maar uiteidelijk kan het ergens anders toe leiden. Ook de personen van wie je steelt, die mensen werken zich miss wel kapot om aan hun zakgeld te komen en jij pakt dat gewoon af. Het slaat helemaal NERGENS op. STOP nu alsjeblieft want je bent heel verkeerd bezig. 
Ze zullen je waarschijnlijk niet achterhalen, zolang je maar weet dat het fout is! Je kunt altijd nog naar de concierge gaan om het geld terug te geven. Het is niet goed om geld te jatten, ook al is het van een onbekend iemand. Er komt misschien een tijd dat ze je wel achterhalen! Ik zou het dus teruggeven maar ja..... jou keuze. 

Ik hoop dat je zo snel mogelijk wordt betrapt en wordt aangehouden door de politie. Dan leer je het wel ;).

Ik hoop dat je zo snel mogelijk wordt betrapt en wordt aangehouden door de politie. Dan leer je het wel ;).

Ik wilde dit quoten maar je bericht moet minimaal 10 regels lang zijn dus bij deze, ik qoute dit zonder zelf enige toevoeging aan het bericht te geven.
Beetje jammer dat je alleen nadenkt over of je betrapt word,
En niet over wat je eigelijk heb gedaan.
ze kunnen er niet achter komen dat jij het heb gedaan aangezien er geen camera's waren. dus je hoeft je geen zorgen te maken. ik doe het ook zovaak. ik ben nog nooit betrapt. je hoeft je niet schuldig te voelen. als je het geld erin had laten zitten had je geen beloning gehad voor iets waar ze anders veel geld voor moesten betalen. dat geld heb je gewoon verdient.
Succes collega, doe het zelf ook maar op iets grotere schaal, zolang je het slim speelt zal het mij geen bal uitmaken. En waarom zijn ALLE mensen op ALLE forums zo braaf, 90% van jullie heeft ooit ook wel eens iets gepikt en zonder dieven zou de economie ineen vallen. Dus als je slim bent en het goed verdient, ga zo door LoL ik ben best wel ziekelijk

XLoveGangstha
Mensen zoals jij verpesten deze wereld vaak. Je bent nog jong dus kan veranderen. Ik hoop echt dat je ermee stopt en anders hoop ik dat iemand erachter komt
Mensen maken fouten zolang je er maar van leert en niet weer doet.
Nee kunnen ze niet achterhalen..

Reageer