Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Geld betalen aan ouders

• 14 december 2017
  • 4 reacties
  • 1308 Bekeken

Mijn ouders zeggen dat ik hun moet betalen omdat hun voor mij zorgen en omdat ik veel meer geld dan hun heb. Zelf werken ze niet. Ik kreeg ook geen verjaardagscadeau. Als ik iets lekkers wil kopen in de supermarkt dan moet ik dat ook zelf betalen. Vakantie's heb ik ook betaald dat was erg duur.

Wie moet dit ook?
Is dit normaal?

4 reacties

Ik werk keihard voor mijn geld ik verdien al niet veel aangezien mijn leeftijd.
Reputatie 5
Badge +16
"omdat hun voor mij zorgen"
Geen goed argument, want zij kiezen ervoor om een kind te hebben, dus dan moeten zij ook voor het geld daarvoor zrogen.
Hen betalen , omdat jij meer geld hebt is ook niet echt eerlijk, want jij werkt en zij dus niet.

Voor zover ik weet is dit niet een standaard situatie, dus is er misschien een invloedrijk familielid die jou kan helpen.

Waarom werken jouw ouders niet, als ik vragen mag?
Badge +3
"omdat hun voor mij zorgen"
Geen goed argument, want zij kiezen ervoor om een kind te hebben, dus dan moeten zij ook voor het geld daarvoor zrogen.
Hen betalen , omdat jij meer geld hebt is ook niet echt eerlijk, want jij werkt en zij dus niet.

Voor zover ik weet is dit niet een standaard situatie, dus is er misschien een invloedrijk familielid die jou kan helpen.

Waarom werken jouw ouders niet, als ik vragen mag?

Waarschijnlijk omdat ze in de bijstand zitten. Ik heb dit probleem ook. Ik moet hier en daar meebetalen met het eten of ik moet geld uitlenen aan mijn ouders.
@menspersoon
@ikbenik

Ja inderdaad omdat ze in de bijstand zitten.

Reageer