Vraag

Geld


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel)

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel)

3: spaar je (hoeveel)

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk)

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel)

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc)

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?)

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets)

 


24 reacties

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) Ja 70 euro per maand samen met kleedgeld

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) Ja lees vraag 1

3: spaar je (hoeveel) Ik spaar niet maar heb 750 euro op mijn spaarrekening

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) Nu niet maar ik heb een tijd terug een dagblad gehad (daarmee heb ik zoveel verdiend dat ik dat geld op mn spaarrekening heb, en ik heb die tijd ook veel uitgegeven)

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) Niet heel veel max 10 euro in de maand 

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) Niet elke maand maar af en toe koop ik kleding 

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Een klein beetje, soms is merkkleding wel leuk maar ik koop geen stoneisland ofzo. Het meeste wat ik heb is overigens wel merk, omdat ik dat ook leuker vind vaak, maar het zijn dan '’onbekendere'’ merken. 

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 15

 

 

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel)nee. Wel de kindertoeslag soms maar daar betaal ik dus ook kleding van. Die kan tussen de €300 a €400 mee 3 maanden zijn maar vaak is het dT ik die kinderbijslag doe sparen.

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel)nee. Zie antwoord  bij vraag 1

3: spaar je (hoeveel)ja , ik ga natuurlijk geen hele bedragen zeggen maar het is wel veel meer dan een gemiddelde 15 jarige. Minimaal staat er € 17500 op maar ik werk veel(ik heb in totaal 4 rekeningen om te sparen maar dit bedrag is niet standaard bedrag van een 15 jarige ook omdat ik net al aangaf ik veel werk. Dus dit bedrag kan je wel x4 dien ter indicatie. Maar mijn echte bedrag kan ik natuurlijk niet zeggen)

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk)ik werk ja, ik doe verschillend verk , ik heb een eigen handeltje in XXL dubbeldooier eieren. Waar ik minimaal elke maand €680 -760 maar meestal is mijn winst van de maand iets van €1100 aan winst maak heb ook wel is uitschieters maar gemiddeld is het €1100(dit zijn absurde bedragen voor mijn leeftijd om te verdienen maar , ik doe in de vakanties werken bij ouders van een vriend met een eigen loods en daar doe ik vrachtwagens laden en lossen, (€450 per week met ploegen) en daarnaast werk ik online met voertuigen skinnen en help ik anderen met pc te bouwen (€70-€150 per maand)  ik doe ook nog werken digitaal met het ontwerpen en indelen van gebouwen hoe een ruimte of gebouw er later uit kan zien.daar verdien ik nu wat meer als normaal iets van €475 . Verder die ik nog meer werk maar ik heb niet echt meer zij om jullie daar mee te vervelen en heb ook niet echt zijn om nog zoveel te typen.(als ik dat werk en het werk met wat ik hierboven nog doe verdien ik ongeveer €2900 soms iets meer soms iets minder maar dan werk ik ook echt veel, ik werk  wel veel voor mijn leeftijd geen weinige vakkenvullen uurtjes dus. Hier hen ik het wel over meer als 95uur voor een 15 jarige per maand waarbij het ook nog is vaak wel meer is. En ook omdat ik sommige dagen in het weekend op zondagen en in de avond werk krijg ik dus ook 1.5x betaald en 2x betaald . Ik heb dit ook met mijn werkgevers en school overlegd met ouders en de afspraak gemaakt dat het niet mag leiden onder mijn cijfers.Maar omdat ouders ook vaak niet thuis zijn door hun werk kan ik dit ook doen dus heb ik ook nog extra centen erbij omdat ik ook huishoudelijke klusjes doe zoals stofzuigen, koken, de was, strijken enzovoort. 

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel)nee , eigenlijk nooit .

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc)ja ik spaar het op een van mij 4 rekeningen ensoms dus om kleding te kopen

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?)nee ,niet echt , ik heb misschien enkele kledingstukken van een merk (mijn horloge tel ik niet mee dus) ik moet wel bekennen dat ik 1 polo heb van stond Island maar die was vroeger van mijn neef en die paste hem nu niet meer dus heb hem voor €25 overgekocht. Verder niet echt, ik geef er niet veel om. Ik gebruik mijn geld of mijn handeltje of voor sparen of een nieuwe telefoon of pc apparatuur of ander apperatuur.  Ik heb dus niks te klagen ofzo.

 

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets)

ik ben 15  (mijn bedragen zijn nogmaals niet normaal maar ik werk veel en verdien er goed mee en kan school hier ook goed mee combineren. )

groetjes gebruiker c

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) €5,00 per week 

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) Nee

3: spaar je (hoeveel) Ja tot de 100 of 150 denk ik

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) nee maar wil wel krantenwijk ofz gaan doen

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) Niet echt soms voor maccie ofz

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) 

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) ik hoef niet alleen maar merk maar vind het wel mooi

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets)

12/13

 

Reputatie 1
Badge

1: krijg je zakgeld (hoeveel) 2,5 per week 

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nee 

3: spaar je (hoeveel) 1,50 sparen 50 cent beleggen 

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) nee

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) nee

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) vinyl platen 

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) nee het is alleen van betere kwalitijd zit lekkerder ziet er soms leuker uit

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 13

1: krijg je zakgeld? Nee, in plaats daarvan zetten mijn ouders maandelijks 20 a 25 euro op mijn spaarrekening.

2: krijg je kleedgeld? Nee, ik betaal alles zelf.

3: spaar je? Ja, ik spaar per maand minimaal 90 a 100 euro

4: werk je? Ja, ik werk in een supermarkt. Verdien ik elke maand verschillend mee, maar nooit meer dan 160/170. 

5: Geef je veel geld uit aan eten? Nee, vind ik onnodig. Heel af en toe als ik zin heb in een bepaalde snack wel, maar anders gewoon niet. Meestal eet ik gewoon wat we thuis hebben.

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat? Nee, want ik krijg geen kleedgeld.

7: geef je om merkkleding? Mij boeit het geen ene reet wat ik draag, wat anderen denken over wat ik draag boeit me ook niks. Ik draag gewoon kleren van de H&M en C&A meestal.

8: hoe oud ben je? 17

Reputatie 2
Badge +1

1: krijg je zakgeld (hoeveel) NEE

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel)  NEE

3: spaar je (hoeveel) JA IK HEB NU ONG €600

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) NEE

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) JA €20 PER WEEK ONGEVEER

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) NVT

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) IK DRAAG WEL MERKKLEDING MAAR ALLEEN OMDAT IK HET VAAK LEUKE KLEREN VIND, NIET OMDAT ER EEN MERK OP STAAT OFZO

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets)  13

Badge

1: krijg je zakgeld (hoeveel): Ja, ik krijg 2,50 per week

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel): Nee, als ik wat nodig heb kan ik dat aan me ouders vragen

3: spaar je (hoeveel): ik geef bijna nooit wat uit. Heb al aardig wat gespaard

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk): Ja, ik loop een krantenwijk. Het verschilt maar gemiddeld 40 euro per maand

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel): Alleen aan bijvoorbeeld ijsjes. 

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc): Heb geen kleedgeld

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?): Vind het wel leuke kleren maar voel me niet  beter omdat het merk is

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets): Ik ben 13 en over een week 14

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) 12,50 in de maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nee maar wel bijna

3: spaar je (hoeveel) ja, maar ik stop alles wat ik krijg in een spaarpot en als ik iets wil kopen betaal ik met pinpas.

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) oppassen: 7 euro in de week. Kindje ophalen van school gek genoeg 20 euro in de week. En ik vouw de was op voor 15 euro in de maand.

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) nee nooit

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) ik heb geen kleedgeld, mijn alouders betalen alle kleding maar als ik iets extra wil betaal ik het zelf.

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Nee, ik heb liever heel veel voor weinig geld dan 1 ding dat duur is.

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) ik ben 13

 

Heey,

1: krijg je zakgeld (hoeveel) Ik krijg geen zakgeld. Vroeger kreeg ik €5,- per maand.

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) Ik krijg ook geen kleedgeld. Vroeger kreeg ik €50,-

3: spaar je (hoeveel) Ja, ik spaar zeker.  Ik heb verschillende rekeningen, en alles bij elkaar is dat nu momenteel boven de €70k euro. Dit is natuurlijk een absurd bedrag voor iemand van mijn leeftijd, 17 jaar. Maar dankzij Twitch verdien ik echt heel goed.

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) Ja ik werk anders was het wel apart dat ik zoveel al heb gespaard. Ik werk in een supermarkt als assistent leidinggevende. Tenminste zo noemen ze het ik zou zelf meer zeggen dat ik leidinggevende van de vulploeg ben. Daar verdien ik momenteel maandelijks €780/€800 mee. Ik werk 30 uur per week. Daarnaast komt de grootste inkomsten bron van Twitch, en YouTube.  Ik ben namelijk een Twitch streamer met momenteel iets meer dan 5,5k volgers. En dat is natuurlijk een prachtig aantal, maar financieel kun je beter kijken bij je subs. Dat zijn er momenteel iets van 850-865 iets daar tussen. Ik kijk namelijk niet elke dag hoeveel het zijn. Ik verdien per sub ongeveer €6,45(ik heb best veel tier 2 en 3 subs dat zorgt voor de prijs verhoging. Normaal krijg je met alleen tier 1 subs ongeveer €3,80 per sub) dus dat is maandelijks €5474,-/€5547,06. En dan praten we alleen over de subs. Omdat ik 2x per maand in het weekend een soort sub only stream doe steunt een sponsor mij waardoor ik daar ook een bedrag van krijg dit is meestal iets van €150 per weekend dus €300 p/m.  En samen met andere sponsors verdien ik dankzij hun als steun +/- €500,- p/m. Dan komen alleen nog de bits en donaties erbij. Ik ben meestal blijer met donaties. Omdat het voor de kijker goedkoper is, en ik mag meer zelf houden. 1050 bits kost je €20,99. Maar 1050 bits staat voor €10,50 dus je betaalt eigenlijk het dubbele. Maar oké. Donaties zijn elke maand heel wisselvallig. Deze maand heb ik bijvoorbeeld me verjaardag en geslaagd stream gevierd als je de donaties daar van bekijkt dat was echt bizar met iemand die 3x aan toe 10.000 bits doneerde, dus €3000,- en sommige die $100/ $50,- doneerde dat tikt dus heel erg aan. Eind deze week wordt ik uitbetaald en qua donaties krijg ik zoals het nu momenteel is €8302,- dat is toch absurd? Maar gemiddeld denk ik dat ik +/-€2400 krijg aan donaties p/m. Alles bij elkaar kom je uit op: € €8731,96, en voor deze maand € 14k iets hoger zelfs. En met YouTube heb je het alleen over de views dat is maandelijks iets van €400,- ik doe niet heel veel met YouTube de laatste tijd.

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) Ja ik geef geld uit aan eten. Ik woon nu momenteel op mezelf dus moet ook het eten zelf betalen. Ik ben wekelijks ongeveer €200,- kwijt.

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) Nee ik heb geen kleedgeld maar het andere geld geef ik meestal uit aan kleding, verzorging, games, donaties aan andere kleine streamers. Niet alles hoor haha.

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Niet perse. Ik vind dat je voor minder geld ook mooie kleding kan kopen. Ik heb zelf best veel merkkleding vooral van Hugo Boss, en Diesel. Ik vind die kleren er meestal erg mooi uitzien en het zit altijd ook lekker. En om eerlijk te zijn komt het ook gewoon door het geld dat je hebt. Je hebt meer geld te besteden dus kun je ook duurdere kleren kopen. 

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) Ik ben 17 jaar nu. Ik kan wel zeggen dat ik echt een chill leven heb qua geld verdienen. Ik mag elke avond en weekend de hele avond en nacht door gamen, en op het werk hoef ik alleen mensen aan te sturen, planning maken en dingen controleren. Ik wil wel even zeggen dat mijn bedragen buitengewoon zijn en dat de meeste jongeren dit niet hebben. Zonder Twitch verdien ik dus €780/€800,-. En ik wil ook even erbij zeggen dat je niet meteen duizenden euro's verdient om te streamen.  Dat kost veel tijd en je moet er zelf heel veel voor doen en er natuurlijk echt voor gaan. En streamen moet vooral leuk zijn. Als je het doet voor het geld, dan gaat dat averechts werken.

See ya!

Spookyzx.

Badge

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) ​​​​​​€15,- per maand.

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nee, nog niet.

3: spaar je (hoeveel) ja, ik houd altijd €200,- apart, die ik gebruim om te sparen, voor bijv. een nieuwe telefoon. De rest van mijn geld geef ik gewoon uit.

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) nee, ik wil wel heel graag werken maar ik ben pas 12. Misschien ga ik binnenkort oppassen.

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) soms een broodje bij Bakker Bart maar ook niet meer.

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) ik heb geen kleedgeld

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) nee.

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 12 jaar 

 

 

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) Nee

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) Nee

3: spaar je (hoeveel) Ja, 6.500+-

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) verdien 10,94 + bijslagen van 1 euro ong. Werkdagen verschillen per week, gem werk ik 2 dagen per week en verdien dus 180 euro per week met 2 dagen werk.

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) verschilt, meestal aan bier maar momenteel meer aan het grinden

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) nvt.

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) ja, sommige merken vind ik leuk als snipes, gstar, levi's en only en sons, andere merken als LV, gucci en DG zijn merken die ik liever niet draag en associeer met mocrodealertjes. Hilfigger en lacoste associeer ik met rijke kakkers. Ik vind hema of h&m gewoon prima en haal hier ook vaak kleding.

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 18

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) 10 euro per maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nee

3: spaar je (hoeveel) nee

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) oppassen  (avond 5 euro, ochtend of middag 20 euro)

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) Niet super veel soms een ijsje of snoep

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) --

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?)  Nee niet echt.

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 13 

 

 

Badge

1. €20

2. €0, ik koop mijn eigen kleding niet :p

3. Nee, nog niet nou mischien een nieuwe telefoon maar dat kan ik zo betalen dus daar spaar ik niet echt voor

4. Nope voorlopig nog niet

5. Nee, niet aan eten voor mezelf, maar wel aan eten voor mijn cavia's maar dat is 10 tot 25 euro per maand

6. Ik heb nu eenmaal geen kleedgeld

7. Totaal niet je kan me geen merk kleding aansmeren

8. 14 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) 20 p/maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nope, ik kies mijn kleding, en als mijn ouders de prijs ok vinden betalen zij gewoon.

3: spaar je (hoeveel) niet echt voor iets, maar ik geef niet veel uit ofzo, en niet op een aparte rekening (nog niet)

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) tussen de 40 en 50 per maand, ligt een beetje aan de toeslagen en dingen die ik erbij doe. Ik verdien gemiddeld €40,- met een krantenwijk, en nog wat dingen op internet voor kleine bedragen.

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) ​​​​​​zo weinig dat ik geen idee heb. meestal betalen mijn ouders gewoon, en soms bij de mac of in de stad met vrienden. Het meeste was denk ik op een 2 weekse schoolreis naar Italië, misschien €30/40 euro ofzo. (normale maaltijden werden gewoon door school geregeld en betaald)

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) nvt

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Ik kijk er niet bewust naar of het merkkleding is, maar het is meestal (helaas) wel mijn stijl. Beetje 50/50 in de kast denk ik

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) over een maand 15

 

 

Badge

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel); 20 euro per maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel); Nee

3: spaar je (hoeveel); Ja, ik ben momenteel aan het sparen voor een iPhone 11 (819 euro)

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk); Nee

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel); Soms koop ik wat snacks zoals chips enzo, meestal 5 euro per maand

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc); /

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?); /

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets); 13

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) JA, 15 EURO PER MAAND

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) NEE

3: spaar je (hoeveel) JA OPZICH WEL, PROBEER HET ATHANS. HEB NU ZO'N 90 EURO

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) JA, IK DOE EEN KRANTENWIJK EN VERDIEN DAARMEE ZO'N 30/40 P/M

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) NEE NIET ZOVEEL, GA SOMS MC OF KOOP OP SCHOOL WAT. MAXIMAAL 10 P/M

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) X

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) EEN BEETJE, SOMS IS HET WEL MOOI MAAR HET MOET NIET TE ZIJN

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 13

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel); 20 euro per maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel); Nee

3: spaar je (hoeveel); Ja, ik ben momenteel aan het sparen voor een iPhone 11 (819 euro)

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk); Nee

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel); Soms koop ik wat snacks zoals chips enzo, meestal 5 euro per maand

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc); /

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?); /

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets); 13

 

 

KOEKOEK, iphone 11 is bij veel locaties een stuk goedkoper lol

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) 20 p/maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nope, ik kies mijn kleding, en als mijn ouders de prijs ok vinden betalen zij gewoon.

3: spaar je (hoeveel) niet echt voor iets, maar ik geef niet veel uit ofzo, en niet op een aparte rekening (nog niet)

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) tussen de 40 en 50 per maand, ligt een beetje aan de toeslagen en dingen die ik erbij doe. Ik verdien gemiddeld €40,- met een krantenwijk, en nog wat dingen op internet voor kleine bedragen.

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) ​​​​​​zo weinig dat ik geen idee heb. meestal betalen mijn ouders gewoon, en soms bij de mac of in de stad met vrienden. Het meeste was denk ik op een 2 weekse schoolreis naar Italië, misschien €30/40 euro ofzo. (normale maaltijden werden gewoon door school geregeld en betaald)

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) nvt

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Ik kijk er niet bewust naar of het merkkleding is, maar het is meestal (helaas) wel mijn stijl. Beetje 50/50 in de kast denk ik

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) over een maand 15

 

 

wat doe je op het internet waar je geld mee verdiend?

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) Ja, volgensmij rond de €15,00 per maand 

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) Nee 

3: spaar je (hoeveel) Nee, ik spaar nergens voor 

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) Ja, ik verdien ongeveer €20,00 - €27,00 in 3 uur 

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) Nee, eigenlijk zelden

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) Ik heb geen kleedgeld maar koop wel zelf kleding of andere spullen. 

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Nee, omat het mij niet uit maakt welk merk de kleding heeft. Als ik ‘t maar fijn en mooi vind en ik vind het overigens ook belangrijk of de kleding duurzaam is. 

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 14, bijna 15 

Groetjes! 

Reputatie 3
Badge +3

Hi! 

1: krijg je zakgeld (hoeveel) Nee

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) Nee

3: spaar je (hoeveel) Ik spaar nu niet echt voor iets maar ik heb wel zo'n 30 euro in mijn spaarpot zitten

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) Nog niet

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) Nee

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) Ik krijg geen kleedgeld maar ik geef wel eens aan een knuffelbeest of boek

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Nah. Ik heb wel wat merkkleding maar ik geef er niet zo veel om. Kleding is kleding. Als ik een jurkje leuk vind, maakt het me niet uit of het duur is of goedkoop en tweedehands. Het meeste van mijn kleding is tweedehands btw

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 14

Badge +3

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) 18 euro per maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nope

3: spaar je (hoeveel) ja ik spaar nu heb ongeveer 450

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) heb een krantewijk verdien 20 euro per maand

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel)soms wel haha

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc)/

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?)niet echt heb bijna geen

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets)13/14

 

 

1: krijg je zakgeld Ja €14,- per week van mijn opa en oma & ouders

2: krijg je kleedgeld? Nee ik krijg geen kleedgeld

3: spaar je Ik spaar altijd! De hoeveelheid die ik spaar is altijd over de 300 euro. 

4: werk je Ja ik werk, €7 per uur en ik werk 4 uurtjes in de week. 

5: Geef je veel geld uit aan eten? Zelden! Maximaal €5 in de week.

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat Ik heb geen kleedgeld.

7: geef je om merkkleding? Ja ik geef er wel om, vooral omdat ik het mooi vind en uitstraling heeft. Als iets niet merk is en hij is mooi dan zal ik het alsnog kopen.

8: hoe oud ben je? 17 jaar

Greetzzz,

~ Smabulok

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb een vragenlijst over geld

1: krijg je zakgeld (hoeveel) 40,- p/m

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) 20,- p/m

3: spaar je (hoeveel) ja

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) ja, 20,- p/m

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) geen

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) bijna niet, koop 1x iets en draag het dan voor de rest van m’n leven

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) nee, boeit me niet

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets)

Tiener

Anoniemwastaken2

Badge

krijg je zakgeld (hoeveel) 20 euro per maand

2: krijg je kleedgeld? (hoeveel) nee

3: spaar je (hoeveel) ja, meestal meer dan de helft

4: werk je (hoeveel verdien je met welk werk) ja, 25 euro per maand extta

5: Geef je veel geld uit aan eten? (hoeveel) nee, zon 3 tot 5 euro per maand

6: geef je je kleedgeld uit, en aan wat (kleding, games etc) geen kleedgeld, maar k geef al mn geld uit aan mn pc enzo

7: geef je om merkkleding? (als je zin hebt om te beantwoorden: waarom?) Ja best wel, is mooier en zorgt voor uitstraling, laat vaak zien dat je niey fk skeer bent

8: hoe oud ben je? (als je liever meer prive blijft kies dan een leeftijdscategorie (13/14, 14/15, ofzoiets) 15

Reageer