Vraag

Geen korte mouwen dragen op werk

  • 24 November 2018
  • 2 reacties
  • 319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

komende week heb ik mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werk. Het is in de bediening bij een groot restaurant. Nou zei de leidinggevende bij het sollicitatiegesprek dat ik dan gewoon kan komen en dat zij een shirtje enzo klaar heeft liggen. Maar ik heb nogal wat littekens (ook nog niet heel oud) op mijn arm en daarom wil ik dus geen korte mouwen dragen. Hoe moet ik zonder veel uit te hoeven leggen en moeilijk te moeten doen zorgen dat ik er een shirt met lange mouwen onder kan dragen?

YellowCrocodile

2 reacties

Misschien hebben ze daar lange & korte shirts. En maak je zorgen om niks. Maar neem dat shirt sowieso gewoon mee. Dan kun jij die er onder dragen als dat niet anders kan.

Mocht er een reactie komen: Jij wilt netjes & verzorgd eruit zien, net zo als het bedrijf. Je moet het dan wel over die littekens gaan hebben. (Niet perse de reden van hoe het komt.) Misschien gewoon laten zien. Ik weet dan zeker dat deze vrouw je begrijpt.
Hoi,

Ik zou gewoon een net lange mouwen shirt aantrekken wat goed kan dienen als ondershirt. Als je dan een t-shirt krijgt, doe je hem er gewoon doodleuk overheen aan. Als ze dan een opmerking maken, dat dat niet kan, zou ik eerlijk zijn. Zoals @Malden al zei, ik denk ook dat zij het wellicht netter vinden dat je littekens en wonden verbergt, tegenover hun gasten. En als dat niet zo is, zou ik me proberen er niet te veel zorgen om te maken. Als de leiding het oké vindt, zou ik me er niet al te druk om maken.

Veel succes!
Gr. Pin

Reageer