Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Fast Money in de crime

• 30 maart 2014
  • 24 reacties
  • 2548 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey kindertelefoners,,
Ik ben 13 jaar en ben er echt zeker van dat ik groot en luxe wil leven en niet zo'n loonslaaf als mn ouders wil worden.
Ik heb folderwijk, verdient wel lekker;) en doe wat klussen voor me ouders en verdien er per week zo'n €20 mee (zonder alles wat ik hierna vertel), ik vind dit echt ****ing weinig in vergelijking met de vrije tijd van mij, ik wil best nog meer klussen maar jullie begrijpen wel dat die er niet altijd onbeperkt zijn en dan al helemaal dat geld. Ik zit er al aan te denken om met een vriend een bedrijf te beginnen (onder de belastingdienst en de kvk door natuurlijk) in de branche van huishouden etc. Maar ik ben er zeer bang voor dat we dan nog niet genoeg klussen krijgen om ons allebij een reeël salaris te kunnen geven.
Ik ben ook nog eens gefacineerd door de crime. Ik heb al gerold (€20 die uit zn zak staken). Ook al wat kleine dingen zoals pennen etc. gestolen van leraren bij ons op school, ging makkelijk, en word ook nog is zwaar gerespecteerd door de mensen.op school waar ik bekend sta als the gangstha, luister altijd naar LM en snoop dog, ice cube enz. Ook lekkere meiden met boobs zijn makkelijk te krijgen, fast money. Met name stelen van de nl meester vind iedereen chill, die had had zn portomonee op zn bureau laten liggen en ging ff wat printen, ik loop naar voren, iedereen weet al wat ik ga doen, en pak snel €30 uit zn porto. Ben redelijk slim.op dat vlak en weet hoe ik het kan doen, ben goed in liegen etc. Ik ben gwn de brave havoleerling voor de volwassenen. Heb gerookt, gedronken, wiet alles. Me moeder zat zwaar aan de alcohol, me ouders zijn nu aan het scheiden, moeder depri, pa agressief. Me chick is de enige die ik kan vertrouwen met alles. En ik vind het geweldig dit leven, Money in the Fame. Paar 1000 op me bank. Ik zei al €20 per week op de legale manier en nog eens €30 op de illegale manier. Ik leef me leven zoals jullie zien.
Ben al ontmaagd op me 12e door een 17 jarig meisje. Ik word gevreesd, mensen weten dat ze als ze mij iets doen ik.makkelijk 3 mensen op hun af kan sturen zonder zelf ook maar 1 ding te doen. Kortom ik ben de baas van deze 'Block'. Zonder dat ook maar 1 volwassene het weet want ik.laat anderen het vuile werk opknappen. Ik ben benieuwd naar jullie rea's op dez3 levenstijl, maarja als ik stop word ik door me 'concurrenten' flink afgemat

XLoveGangstha

24 reacties

Even in t kort: Wat vinden jullie dat ik nu moet doen? Want ik weet het niet meer aangezien ik zelfs al ben gevraagd om, en dit doen ze echt zo blijkbaar, te komen werken bij een drugsbende!!! Gewoon een koerier, low risc veel geld. Ze zeiden dat de 'Don' zegmaar zelf gezegt heeft dat er voor mij hele goede kansen bestaan om 'door te groeien'. Aangezien ik al een naam heb en slim kan handelen in deze situaties en ik qua popo heel slim ben om niet op te vallen!!! De BaasHemzelfe!!!!!! Wtf moet ik in vredesnaam doen?

XLoveGangstha
mooie fanstatie maar er zijn maar vrij weinig die rijk worden van de misdaad en dan moet je wel iets in je mars hebben dan wat bij klussen
ik kan als 13 jarige niet veel anders en dan nog heb ik later me havo en ik ga gwn een baan nemen enz. maar dit is vooral voor 'erbij'

XLoveGangstha
dit heb ik geleerd als je dingen doet kom je vast te zitten dan verlies je alles je vrouw je geld je kinderen alles en je mag weer op nieuw beginen dus je schiet vrij weinig mee op en de andere je kan ook een fout maken en die jongens zijn niet zo van agh iedereen maakt wel eens een fout ze maken je af
Ja maar jij bent 16 en hij is 13.
nee
gwn niet
maar ff serieus als drugs bende is niet zo gevaarlijk als iedereen zegt deal zelf ook wel is wat nooit mee gepakt dus kan je best doen
me familie heeft in cafe in het centrem van adam en daar kwamen ook zware jongens waar van ook 1 van de heinken onvoerdes maar die heb ik de laaste tien jaar niet gezien weet je waarom om dat ie met een zware mitliair is dood geschoten dat is het gevaar in die wereld
Beste Forumleden,

Leuk dat jullie belangstelling tonen en meedenken in de topic. Het is echter tegen de forumregels om elkaar aan te moedigen voor illegale activiteiten, vandaar dat er een aantal reacties zijn verwijderd. Erover praten met elkaar is geen probleem.

Groetjes,
Joanne
De Kindertelefoon
als ik m zo hoor is ie echt t sukkeltje van z'n dorp
Zo klinkt ie echt ik ken iemand die denkt ook zo is echt een triest geval
En jou "crime" gedoe (als t waar is) is t echt dom
Ik heb ook dingen gestolen EN IK KAN OOK GOED LIEGEN maar werd uitijndelijk gepakt
En de belasting onderduiken is ook namelijk met zo'n "bedrijf"
Ik verkoop motoren en onderdelen en dat kan ook zonder belasting
Je maakt alles wat je zegt 10x zo spectaculair als dat t eigenlijk is
En een slimme crimineel laat geen 13 jarige voor zich werken
is juist onopvallend en dit is de helft eh zemmer kevin007
hahahahahahahah klopt kevin007
Sorry sorry maar, nee, gewoon niet.

Denk je echt dat dit slim is om te doen? Nu lijk je wel stoer en alles, maar eigenlijk ben je gewoon een low-lifer.
Moet eens zien wat er gebeurt als je zelf aan de drugs zit. Dit gaat gewoon fout, stop. Dit klinkt heel gemeen maar het is waar.

Je komt hier nergens mee. En serieus, je bent dertien? Als je echt een keer in de problemen komt kun je het wel vergeten 'gangsta'.
Weet je wel wat een gang is?
en het geweld het is niet meer zo als vroeger gezellig en leuk dit kk marokanen die geeen resepct hebben vroeger in de tijd van penezo dat was leuk ik heb medere onmoet van die crimenelen en daar kan je gerust mee drinken maar die gasten die er nu zijn buitenlanders en hebben voor niks niemand respect
Yara, dat is gewoon racistisch. Hij kan goed een Nederlander zijn. Ik ken een paar hele aardige marokkanen die gewoon niet verdienen gediscrimineerd te worden vanwege hun ras. Hoewel ik niet kan ontkennen dat er heel veel mensen lastig gevallen zijn door marokkanen..
waarom allemaal zo negatief tegen deze jongen miss is hij op deze manier wel gelukkig
Volgens mij is dit een heel mooi fantasie verhaaltje.
Leuke fantasie enzo
Me chick?, 30 euro stelen van de leraar en dan al denken aan ´fast money in crime´. Jongen, je hebt nog een hele lange weg te gaan. Ik vind dat jij keihard gecoriceerd moet worden! Als jij mijn broertje was had ik je direct naar het politiebureau gebracht in de hoop dat ze je daar even een nachtje zouden laten doorbrengen zonder menselijk contact. Dat is een hel. Je bent heel erg fout bezig. Die leraar van jou werkt voor zijn geld. Hij leert jou stof zodat jij daar straks ook een goede baan mee kan vinden. En wat doe jij? Jij steelt zijn geld! Stoer hoor! Met hard werken kan je rijk worden.

Dit is gewoon helemaal de andere kant. Jij hebt mensen om je heen nodig die jou sturen en heel streng zijn! 

Alleen al de taal hoe je over je vriendinnetje (je bent nog maar dertien!!) spreekt. Walgelijk. Je hebt nog een hoop te leren! Lees eens wat verhalen in de Thuis & Familie categorie op deze site. Hopelijk zet je dat aan het denken!
Ik vind je echt stoer je verdient echt een stikker! (Sarcasme duuh)

later zal je er spijt van krijgen
Heey ik zal nog niet in een drugsbende in gaan want dat is heel gevaarlijk de politie kan je snel oppakken als ik jou was zal ik eerst havo afmaken en dan als je later in die drugsbende in wil gaan moet jij het doen maar persoonlij zal ik het niet doen ik vind het veel te gevaarlijk een
Tip luister naar je hart als je hart !!! Als je havo hebt kan je veel banen krijgen later waar je nog meer mee verdien maar als je in de drugs wilt zit je er lang in je kan er niet zo maar uit gaan en je hebt meestal hrel veel schuld en wees alsjeblieft geen loverboy om je schulden af te betalen want dan kan je ook meiden mee kwetsen !!! Dus mijn advies is blijf eruit doe er niks mee met die drugsbende
ahahah wankstas. Gangstas dont live that long. Kweet niet hoe t hier in nl zit faggots alles.
Vriend ik chill vaak in slinge k zie boys van 13 lope met designer en shit broer dat is geen grap die gangs daar laten hun kleine boys schiete
HAHAHAHA Ik ga stuk om deze

Reageer