egt geen zin ! :(

  • 7 January 2018
  • 5 reacties
  • 913 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik moet van school over een half jaar stage gaan loopen en ik heb egt egt egt geen zin.
Ik zit op speciaal onderwijs en eigelek had ik vorig jaar al stage moeten doen maar toen wauw ik ook neit, maar nu moet het egt.
Ik kan er egt om huilen ik wil egt niet

Wat moet ik doen 😞

5 reacties

In welk jaar zit je? Volgens mij hoef je op de basisschool nog geen stage te lopen.

Nee oké sorry, maar autisten hebben eenmaal een graftakken hekel aan Nederlands dat snap ik maakt niet uit.

Misschien dat je dit kan overleggen met iemand, heb je dat al gedaan?
stage lijkt heel erg, dat dacht ik ook maar als je iets hebt gevonden dat je leuk vind valt het reuze mee.
ik snap best dat je niet wil en zoals ikbenikben al zei, misschien kan je het overleggen met iemand. als jij het echt niet wil en je hebt er een goede reden voor zullen ze daar begrip voor moeten hebben.
@ikbenikben @imjustanonymous

Dankje voor de reactie
Ik zit op de middelbare in de 4e.
om dat ik uitstroom profiel arbeid en dagbesteding hed is stage heel belangrijk. Ik zeg al de heele tijd tegen school dat ik geen stage wil en daarom mog ik vorig jaar en dit jaar in plaats van stage op school blijven (de rest van mijn jaar had wel stage) maar ze vinden dat ik zo iets ook moet leeren 😞
het klopt wel dat je het moet leren en geloof me alsjeblieft, stage is echt niet zo erg als het lijkt. het is heel eng in het begin maar het word echt beter
ik hoop dat je eruit komt met school, veel succes,
gr. imjustanonymous
Reputatie 2
Badge +9
Stage is juist leuk, je leert veel en je hebt veel vrijheid. Tenminste dat was met mijn stage altijd. Maar een stage op middelbare? In de 4e klas? Dat heb ik nooit meegemaakt maakt hoor.

Ik zit nu op MBO 3e leerjaar. En dan heb je elk jaar 3 maanden stage. Jouw stage zal waarschijnlijk bestaan uit 1 weekje?
Probeer er is over te hebben met je mentor of een van je ouders. Die willen je best helpen.

Laatste vraag: Waarom wil je geen stage lopen?

Gr: Mr. S

Reageer