Vraag

Computers

  • 20 February 2020
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik had een vraag wat je niet zo snel voorbij zou zien komen maar ja boeie. Wat zullen jullie zelf betalen voor een computer? (geen 1 euro graag een serieus antwoord!)

 

 


4 reacties

Hallo Anoniemetje :)

Ik zou de prijs tussen de 400 en 600 euro houden. Mijn laptop op dit moment is 525 euro.

-Dr8gon99

Heyy

Denk wel dat ik 400-600 zou neerleggen, een goedwerkende pc is namelijk handig! Zal me flink wat sparen kosten maar ja, so be it.

Groetjes

Kaas123

Heyo,

Voor een goede pc waar je makkelijk wat goede games op kan spelen, maar tegelijkertijd ook gebruikt voor school.

Denk ik minstens €800-€1000,-. Voor hogere settings €1200- €1600.

Ik heb net een nieuwe pc gekocht. Die van mij kost iets minder dan €3000,-. Deze pc heb ik kunnen kopen dankzij de abonnees op mijn Twitch kanaal. Moet ik wel zeggen dat ik mijn pc gebruik voor gaming, streaming, en videobewerking.  

Een pc onder de €800,- is zeker niet meteen slecht, maar ik zou zelf dan zeggen van spaar nog even 2/3 maandjes extra voor een pc die net iets beter is.

See ya!

Spookyzx. 

 

Hey Hey,

 

Ligt eraan wat voor een computer je wil hebben… Zelf heb ik een game pc waar ik 4500 euro voor heb neer moeten leggen. De prijzen verschillen nog al. zelfbouw is goedkoper heb ik zelf ook gedaan! 

 

Veel succes 

 

Gr GeLesPoNs

Reageer