Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

bijbaantjes tips?

ik wil graag gaan werken, maar ik weet niet wat. ik heb al een hond die ik uitlaat en ik heb opgegeven voor vakantiewerk. maar ik wil nog meer. iemand suggesties?

21 reacties

Het zou wel meehelpen als je zou zeggen hoe oud je bent....
op kinderen passen? aangezien je 15 bent kun je ook vakkenvullen...

of folders rondbrengen. voor de rest weet ik niets te verzinnen sorry
Heb je winkels in de buurt? Mcdonalds, eettentjes, slager (ik deed catering). Je hebt zo enorm veel! Gewoon niet op te noemen, liefsx
ja melina je hebt gelijk. maar oppassen wil iki niet want alsdie vader ineens thuis is en de moeder niet dan weet je niet wat hij gaat doen. (aanranden ofzo). folders kan maar daar heb ikmgeen tijd voor. en catering moet je weer 16 of ouder voor zijn.
ja melina je hebt gelijk. maar oppassen wil iki niet want alsdie vader ineens thuis is en de moeder niet dan weet je niet wat hij gaat doen. (aanranden ofzo). folders kan maar daar heb ikmgeen tijd voor. en catering moet je weer 16 of ouder voor zijn.

Gewoon oppassen bij iemand die goed kent, en vertrouwd

Sorry maar als je geen tijd hebt om folders weg te brengen (2 uurtjes) hoef je eigenlijk nog helemaal niet aan een baan te beginnen. Want wat ik doe is 8/9/10 uur.. Dus tja. Waarom zou die vader jou zomaar aanranden? Hoe kom je uberhaupt op dat idee, mag ik dat vragen?

X
kijk maar eens op het nieuws ofzo. staat er vaak genoeg dat m,eiden worden aangerand door vaders van kinderen als ze oppassen.
Oppasen en folders lopen! Doe k zelf ook!

Xx Valee
folders bij mij in de buurt zijn al bezet en oppassen lees bovenstaande maar.
Hoe groot is de kans dat je aangerand wordt? Misschien 0,0000000000000001% Je moet daar niet bang voor zijn. Het gebeurt echt HEEL weinig! Ga dus lekker oppassen... TIP: Doe het vlakbij, in je eigen straat ofzo

Xx Valee
bij mij in de straat en in de buurt wonen alleen maar grote kinderen of bejaarden.
Badge +17
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je oud genoeg bent kun je vakkenvullen bij supermarkten. Je kunt krantenwijken doen. Je kunt afwassen in een restaurant. Je kunt als je oud genoeg bent helpen bij winkels.
hep ik allemaal eprobeerd maar niks.
Badge +17
Dan is er niets.
je hebt bejaarde in de buurt zeg je. vraag eens aan hun of je misschien tegen kleine vergoeding hun kan helpen in het huishouden doen, kamer stofzuigen of zo, of boodschappen doen 😉
Badge +17
Inderdaad, want ouderen worden dat snel vervelend. Maar als ze eigenwijs beginnen te doen, kun je beter niet naar hun gaan, want die zijn dan streng denk ik.
Inderdaad, want ouderen worden dat snel vervelend. Maar als ze eigenwijs beginnen te doen, kun je beter niet naar hun gaan, want die zijn dan streng denk ik.

of  ik lees niet goed, of ik begrijp je gewoon niet xD kan aan mij liggen heb dat namelijk wel vaker
Badge +17

of  ik lees niet goed, of ik begrijp je gewoon niet xD kan aan mij liggen heb dat namelijk wel vaker
Ik ben ook onduidelijk (:

gelukkig dan ligt het niet aan mij 😛
Badge +17

gelukkig dan ligt het niet aan mij :p
Haha 😉          
ik heb vroeger bij een bejaarden centrum gewerkt maar dat was niks meer. wachten op telefoon maar niet krijgen.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen