Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Bijbaantje voor 12-jarige

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey'x,
Ik ben een meisje van twaalf en wil wat bij verdienen. Ik weet dat ik officieel nog niet mag werken. Maar heeft iemand misschien wat tips. En niet dat ouderwetse gedoe met klusjes doen voor de buren en auto's wassen.

Xxx

7 reacties

heee.
vraag of je misschien krantenwijk fzo kan doen?

xxx<3
vraag of je op de naam van een van je ouders een kranten wijk mag lopen heeft me neef ook gedaan. toen ik 12/13 was deed ik me vader helpen met klusjes. (hij heeft bouwbedrijfje) bijvoorbeel planken,spijkers ofzo aangeven, vegen of bij de groothandel rolletjes pepermunt kopen en dan langs de duur verkopen zijn vast mensen die dat kopen. 

wees creatief!
Badge +17
Je mag inderdaad nog niets doen, maar op zich hebben mensen daar niet veel problemen mee denk ik. Je kunt inderdaad een krantenwijk gaan lopen.
je kunt op zoek gaan naar een vast oppas-adresje?
Ik help mee op mijn manege als stalhulp en ik rijd een paardje bij erg leuk! 😃
het klinkt misschien een beetje ouderwets, maar langs de deuren gaan om auto te wassen, hond uitlaten, boodschapjes doen voor oudere mensen? Grasmaaien..Al dat gedoe? Het is geen vaste baan maar dat zal een krantenwijk waarschijnlijk ook nooit worden
Krantenwijk lopen en oppassen zijn dingen die je zou kunnen proberen. Voor de rest moet je echt ouder zijn.
Misschien kun je klusjes voor je ouders doen?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen