Bel gratis en anoniem 116 - 111 of chat
13-18

Bijbaantje Albert Heijn

Tags:

Roosjee Auteur
Net nieuw
Reacties: 1

2 augustus 2017, 13:18

Hallo, ik wil gaan soliciteren bij de Ah, ik vroeg me af of er mensen werken bij de Ah en wat je dan verdient? Ik heb ik intenet opgezocht er daar stond 5,25 bruto. Ik vraag me af wat het netto bedrag is. Mijn leeftijd is trouwens 16.

Reacties (11)

• Roosjee Auteur
    Net nieuw
    Reacties: 1

2 augustus 2017, 13:20

Ik vraag me ook af wat jullie ervaringen daar zijn😄.

Liefs,
    Roos
  • Pin
    Topper
    Reacties: 2677

5 augustus 2017, 16:49

Mijn zus werkt bij Appie en het is net iets meer dan 5 euro per uur ja. Ze is 16 en doet kassa.
    Mijn zus heeft positieve ervaringen. Prettige winkel, aardig team, maar dat verschilt natuurlijk per filiaal.
    Gr. Pin
    Zelfkritiek is ook maar een mening.
  • Daan.
    Weet de weg
    Reacties: 37

11 augustus 2017, 11:47

Zolang je minder dan 12 uur per week werkt en je het loonbelastingsformulier invult is het netto bedrag voor 16 jarigen per uur (geld op bank / gewerkte aantal uren) 5,29. Dit is iets meer dan dat jij aangeeft omdat recentelijk de lonen iets zijn opgehoogd.
    Aangezien beiden criteria bij een nieuwe werknemer van onder de 18 vanzelfsprekend zijn, verdien jij gewoon 5,29 per gewerkt uur.
  • Geheelanoniem
    Net nieuw
    Reacties: 7

8 november 2017, 22:28

Ik werk bij de Albert Heijn Ong 7 uur per weer en mijn netto bedrag is €2,30.... ik ben 15 trouwens .. dus als ik 2,30 verdien denk ik dat jij Ong 3,50 ofzo verdient netto.. dus 5,29 denk ik niet 😅😂😂diegene die dit boven me heeft gezegd...
  • Pin
    Topper

9 november 2017, 15:57

Misschien heeft dat te maken met je functie? Je doet geen kassa, want daar ben je te jong voor. Ik denk dat je dus vakkenvuller bent. Wellicht dat dat salaris anders is.
  • Daan.
    Weet de weg

9 november 2017, 16:01

Functie doet er niet toe
  • Pin
    Topper

9 november 2017, 16:03

Misschien heb je een ander minimum loon per leeftijd, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er dan zo'n groot verschil in zit. Anders weet ik het ook niet meer. Ik zou het slecht vinden als salaris per filiaal verschilt.
  • Daan.
    Weet de weg

9 november 2017, 16:11

Ja dat sowieso. Echter is hij 15. Volgens de CAO verdient hij gewoon het bedrag dat ik hierboven vermeldt hebt per uur.
    Het zou evt. Een franchise kunnen zijn, maar dan nog. Dan zou hij met €2,30 echt nog 2 hele euro’s te laag zitten
  • Pin
    Topper

9 november 2017, 16:16

Daarom, vreemd...
  • allesisbezet
    Net nieuw
    Reacties: 5

12 november 2017, 20:59

ik ben 15, doe vakkenvullen en verdien 4.50 bruto maar mijn ervaringen zijn bij ons dat mensen die 18 zijn dat die te duur worden dus daar voel je je niet heel zeker door ofzo..
  • ikbenikben
    Vaak actief
    Reacties: 219

13 november 2017, 18:33

Ik ben 15 en ik doe gwn kassa hoor idk
    Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided