Vraag

Bijbaantje

  • 17 December 2018
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik heb me echt net aangemeld voor een folderwijk, alleen zie ik dat ik ongeveer €20,00 per maand en dit vind ik persoonlijk iets te weinig,
Heeft iemand ideeën voor een ander bijbaantje, ik ben 14 dus hou daar rekening mee xx

2 reacties

Hoihoi!

Gezien je leeftijd heb je denk ik niet veel meer opties dan een krantenwijk. Je zou kunnen kijken naar kaswerk. Dit is fysiek wel zwaarder, maar het verdient vaak heel goed!
Ik heb 3 jaar in een kas gewerkt, en op het hoogtepunt verdiende ik bijna 7 euro per uur. 10 uurtjes in de week, dus ik kwam al gauw op 280 euro uit.

Vanaf 15 worden je opties uitgebreider. Dan kan je bijvoorbeeld in een (super)markt etc. aan het werk.

En nog een andere tip: zoek naar klusjes 🙂 was de auto van de buren voor een kleine vergoeding, of maak met je ouders een afspraak om voor wat extra geld een paar klusjes in huis te doen. Zo verdien je ook leuk bij!

Succes! 🙂
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

€20,- per maand verdienen is inderdaad niet al te veel. Maar als 14 jarige kan je denk ik momenteel ook niet heel veel meer doen dan folders rond brengen. Je zou naar een bedrijf kunnen toe stappen om te vragen of jij voor hun kan promoten in een supermarkt of in de stad? Dat verdiend meestal ook wel wat.

Bij ons in de stad hebben we sinds een paar weken een nieuwe ondernemer die dingen met glas verkoopt zoals ramen, etc. En die mensen kunnen het dan wel respecteren als jij tegen hun zegt zou ik promotie maken voor uw bedrijf voor een dag of weekend. En dan zeg je het kost u € 30,- ( ik weet het is niet veel, maar €30,- per dag? of mij betreft €15,- voor een middag, dat is best netjes. En diegene heeft er misschien wel een paar nieuwe klanten bij.

Je zou trouwens ook kunnen proberen in een supermarkt of andere winkel kunnen vragen of je er mag werken. Op zich mag dat niet, maar ik ken een supermarkt bij ons in de stad die neemt mensen aan die pas 13 zijn en als ze 15 zijn, dan zijn ze al vulploegleider.

Momenteel heb ik een eigen kleine webshop waar ik over voorraden inkoopt voor een klein prijsje en voor 3x zoveel verkoopt. Zoiets zou je ook kunnen doen? Al zou ik daar eerst wel wat meer in verdiepen. Maar als je het echt wilt dan heb je binnen 1 dag een webshop online met alles er op en eraan.

Voor de rest denk ik dat je gewoon moet wachten tot je 15 bent en kan werken in een winkel. Ik kan me ook niet meer voorstellen dat ik €20,- per maand zal verdienen. Zoveel verdien ik momenteel in 2 uur. Maar ja, ik doe dan ook een BBL- opleiding en werk ongeveer 35/40 uur in de week.

^
Future

Reageer