Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

bijbaantje 13 jaar?

hoi ik ben 13 jaar, ik wil een bijbaantje, maar we gaan verhuizen naar een boerendorp, dus daar hebben ze geen krantenwijken meer, heb alles daar al gecheckt, in dat dorp zit maar een winkel (altijd gesloten) en een restaurant, hoe kan ik daar in hemelsnaam geld verdienen?

11 reacties

Misschien kan je iets gaan doen als bollenpellen of bij de boer gaan helpen?
Nou, ik ben dus ook 13 en woon ook in een boerendorp.
Er is genoeg werk daar en misschien nog wel meer als in de stad!
Je kan aardbeien plukken, bloemen verkopen & echt nog veel meer.
Voor een goed prijsje..

XXXX
Hey!

Weet je wat misschien ook kan? Ik weet niet of je uberhoupt wel van dieren houd, maar misschien zijn er wel honden in de buurt die je tegen een klein tarief kan uitlaten voor die mensen? Auto's wassen voor mensen? Onkruid verwijderen? Er vallen genoeg klusjes te vinden!

Liefs
hey begin een kleine hondenuitlaat
limonadekraampje of cupcakes verkopen ofso?
Badge +17
De boeren helpen, of dingen gaan 'leren' bij het restaurant over koken, en dan helpen bij het koken. Wel lastig hoor.
Tekst verwijderd
Oppassen, Reclame maken voor het restaurant, uitzoeken wanneer die winkel wél open is
hebben jullie toevallig koeien?
Dan weet ik wel wat
Ga anders oppassen bij mensen, echt leuk en verdient best goed.
Veel Succes
ik heb ongeveer 2 weken geleden een krantenwijk kunnen bemachtigen, bedankt voor alle reacties, ookal hadden er een heleboel geen zin, want er is een restaurant in het dorp, en daar zoeken ze GEEN mensen meer, en anders zou je 16 moeten zijn (ik benb 14 inmiddels) limonade kraampje en cupcakes goed idee, maar ik woon in het bos, van een boeren dorp, klinkt vreemd maar tja... en daar zijn per straat van ongeveer 400 meter lang ca. 4 huizen, dus dat schiet niet op. Ik doe inmiddels auto's wassen, en heb een vaste klant 2x per maand 1 auto wassen voor elke keer €5.

En natuurlijk ook heel slim, voor mijn verjaardag heb ik aan mijn ouders gewoon zakgeldverhoging gevraagd ipv. €20 in de maand is het €30 in de maand, dus tja op jaarbasis scheelt dat ook weer €120

allemaal heel erg bedankt

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen