Bijbaan maar introvert

  • 6 January 2018
  • 3 reacties
  • 2629 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhoi,
Ik ben dus op zoek naar een bijbaantje om wat bij te verdienen, maar ben nogal introvert en verschrikkelijk op sociaal gebied en heb daarom totaal geen behoefte om in een supermarkt e.d. te gaan werken. Ik heb al op internet rond lopen zoeken maar kan niet echt interessante en passende dingen vinden.. Loon maakt me niet veel uit, als ik maar iets kan verdienen en een beetje werkervaring op kan doen. Iemand suggesties??
Groetjes 🙂

3 reacties

Hoi!

Er is zeker een bijbaantje te vinden dat bij jou past. Er zijn altijd mensen nodig in bv. magazijnen, en dat is misschien wel iets voor jou. Rekken vullen en leveringen controleren zijn taken die vaak worden overgelaten aan jongeren, dus dat is misschien wel wat.
Foldertjes uitdelen of de krantenronde zijn ook opties. Foldertjes uitdelen is misschien niet zo je ding, maar je went er volgens mij wel aan. Je rijkt zo'n foldertje aan, zegt 'alsjeblieft', een persoon neemt het mee en is ook weer weg.

Vraag maar rond bij kennissen of zij niets weten. Misschien heeft iemand die je kent wel een baantje voor jou.

Succes!

Groetjes
x
probeer eens te vragen aan vrienden van je ouders met kinderen of ze nog een oppas nodig hebben? Ik snap namelijk precies wat je bedoelt en was enorm zenuwachtig toen ik voor het eerst ging oppassen, maar met kinderen valt het heel erg mee, meestal hoef je ze alleen naar bed te brengen en ben je dan de hele avond lekker alleen! zo verdien je al snel 10 tot 20 per avond!
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik heb als bijbaan reviewer. Je schrijft dan dus een review over een game, of ander product. En dat doe je niet onder de bol.com peoducten maar op je eigen website.

Ik zou graag me eigen site hier willen neerzetten, maar dat mag niet van KT. Zelf review ik over PlayStation producten. Het ligt er een beetje aan welk product erop de markt is, een saai product wordt minder vaak gelezen dan dsn product waar iedereen op wacht, denk bijv aan Assassins Creed Origins. Veel mensen waren er hyped over dus een slim idee om erover te schrijven.

Tip wel is, als je dit doet, schrijf je review 's nachts dan staat die de volgende dag helemaal bovenaan bij Google.

Je verdiend best wat, in begin viel vies tegen toen had ik net 5 reviews gemaakt en verdiende ik €11,-per maand. Nu doe ik er 8 of 9 per week, en verdien ik zelf€170/€190 per maand, hoe meer reviews, hoe meer je verdiend.

Gr:Mr. S

Reageer