Vraag

Bijbaan

  • 4 July 2020
  • 8 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een 15 jarige jongen en ben al een tijdje op zoek naar een bijbaan. Alleen ben ik best kieskeurig wat dat betreft…

 

Bij een supermarkt wil ik liever niet, er is maar één supermarkt in dit dorp en daar werkt iedereen van m'n oude basisschool (daar werd ik gepest dus die mensen hoef ik niet meer te zien). Folders bezorgen heb ik ongeveer 2 jaar geleden gedaan, maar dat kostte teveel tijd en verdiende te weinig.

 

Ik ben nu 15 dus mag al wat meer, alleen weet ik niks leuks. Mij  lijkt ergens achter de kassa misschien wel leuk, maar dat doen jongens niet zo vaak. En ik weet niet echt waar ik kan werken…

 

Heeft iemand leuke ideeën? Ik ben trouwens bijna 16, dan kan ik volgensmij kassa.


8 reacties

Hallo

Je kan op het internet veel bijbaantjes vinden. Je kan ook bij de drogist gaan werken. Heb van een vriend gehoord dat dat wel leuk is.

Suc6 met zoeken

Je kan in de glastuinbouw gaan als jullie dat in de buurt hebben, en supermarkt kan ook gewoon, als die lui je gaan pesten op werk worden zij ontslagen :)

Woon je in de buurt van een pretpark? Want dat is namelijk de leukste bijbaan die je kan hebben, attracties bedienen.  Ikzelf heb bij Duinrell gewerkt en heb daar een toptijd gehad. Groet, Tom

Woon je in de buurt van een pretpark? Want dat is namelijk de leukste bijbaan die je kan hebben, attracties bedienen.  Ikzelf heb bij Duinrell gewerkt en heb daar een toptijd gehad. Groet, Tom

Hoi Tom, leuk idee idd! Helaas geen attractiepark in m'n buurt..

hallo allemaal!

Ik heb inmiddels een bijbaan gevonden, bedankt voor jullie ideeën!

Hi stroopwafel,

 

Ik heb inmiddels een bijbaan gevonden, bedankt voor jullie ideeën!

ik ben natuurlijk wel benieuwd wat voor baantje je hebt gevonden :relaxed:

en is het leuk om te doen?

 

Groetjes,

M&M's

Hi stroopwafel,

 

Ik heb inmiddels een bijbaan gevonden, bedankt voor jullie ideeën!

ik ben natuurlijk wel benieuwd wat voor baantje je hebt gevonden :relaxed:

en is het leuk om te doen?

 

Groetjes,

M&M's

Ik ga werken bij de drogist. Ik denk dat het wel leuk is, maar kan pas over een paar weken beginnen!

Hi stroopwafel,

 

dat lijkt me best leuk. 

Dan kun je eerst nog even genieten van je vakantie voor je aan de slag gaat.

 

Succes.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer