Ben bang dat me roblox game niet populair word en geld heb verspild

  • 14 November 2022
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Badge

Hoi, Ik Heb  een game op roblox gemaakt  Naam GEHEIM

En ik denk dat het niet echt goed bevalt en dat me zakgeld heb verpsild om dure dingen to kopen voor in de gmae! 

Dit is natuurlijk zo Stom dat het gwn irritant word als ik er over na denk! Ik heb zelfs Developers gevonden die mee helpen!

Dit is zo irritant soms dat ik GEK van word! 

Heeft iemand tips? Dankje!


3 reacties

Het is natuurlijk altijd een risico om geld in iets te stoppen wat waarschijnlijk niet bekend gaat worden, omdat het een kleine kans is.

Met Roblox is het vooral zo dat Nederlandse spellen vrijwel nooit bekend worden, en met bekend worden bedoel ik dan meer dan duizend mensen die het tegelijk spelen. Dit komt gewoon omdat het aantal Nederlandse roblox spelers klein is, mijn tip is dus om een Engels spel te maken, niet Nederlands.

Als tweede tip: iets origineels, maak iets wat nog niet bestaat, dus bijvoorbeeld een tycoon ofzo, of originele obby, want als je iets maakt wat al bestaat gaan mensen waarschijnlijk gewoon de bekende versie van jou spel spelen

Badge

Ben zelf ook een developer voor al 2 jaar en herken dit wel ik ben meer iemand die gwn comissions doet en daarmee beetje verdien en heb kleine projectjes gedaan. Ik zou gewoon doorzetten en niet stoppen je moet niet teveel mensen huren en misschien wat vrienden vragen om meetehelpen dit heb ik namelijk zelf ook gedaan en hielp echt ik hoop dat je hieraan wat hebt!   

Veel geluk met het maken van het spel want het leukst is om het spel te maken, dus geniet hiervan want strakjes krijg je saaie bugfixes!

Badge

Hoi, 

Maak content voor je game, denk aan Tiktok video's, YT video's, Discord server.. ETC 

Er zijn vast wel mensen die geintressseert zijn in je game.

Reageer