Vraag

Bang voor werk/bijbaantje

  • 27 June 2019
  • 8 reacties
  • 467 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi,

ik heb sinds een paar weken een nieuw bijbaantje. Het inwerken valt me erg zwaar en het is ongelofelijk veel info om te onthouden. Ik ben bijna 17 en heb dus heel erg het idee dat ik het inmiddels toch echt wel zou moeten kunnen. Ik zie telkens zo op tegen het werken. Ik kan echt de hele week zenuwachtig zijn. Het liefst zou ik gewoon stoppen maar ik heb het geld hard nodig. Maar telkens onder het werken voel ik me zo dom en onhandig.

iemand tips???

8 reacties

Watvoor werk is het?
In een bakkerij
Komt goed jongen/meisje (sorry), was zelf ook zo, maar als je eenmaal jezelf thuis voelt en met de flow meedoet, is het geen probleem. Denk eraan dat al de moeite die je nu doet het waard is voor het geld.

Hoi, ik weet niet hoe het nu gaat met je bijbaan, maar ik heb nu hetzelfde probleem. Ik ben bijna zestien en heb ook pas net mijn eerste baan, maar ik ben ook constant bang dat ik iets verkeerd doe. Ik vroeg me dus af of het bij jou nu beter is geworden? 
 

Reputatie 6
Badge +12

Ik zou het gwn proberen en als je iets fout doet zeggen ze dat vast wel en doe je het later niet meer. Fouten zijn er om van te leren

ik denk/hoop dat je werkgever en colega s begrijpen dat het voor ieder persoon anders is ….ik neem aan dat ze liever hebben dat je dingen te veel vraagt dan dat bijvoorbeeld te veel dingentjes minder goed gaan….waar je eigenlijk dan toch weer van leert….. ieder persoon ervaart dingen anders dan de anderen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt!

XannaX.

Reputatie 3
Badge +2

Als je nieuw bent, moet je altijd even wennen. Niet iedereen doet alles in één keer perfect. Laat alles gewoon op je afkomen en maak je er niet te druk om. Komt goed, je leert het wel! Je moet ook juist niet opgeven, want dan leer je het nooit.

Als je nieuw bent, moet je altijd even wennen. Niet iedereen doet alles in één keer perfect. Laat alles gewoon op je afkomen en maak je er niet te druk om. Komt goed, je leert het wel! Je moet ook juist niet opgeven, want dan leer je het nooit.

Durf ook vragen te stellen, jij bent er voor je collega's maar zij zijn er ook voor jou!

Reageer