Vraag

Auditie doen

  • 23 August 2018
  • 7 reacties
  • 397 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, eerst sorry dat als ik dit bij de verkeerde topic heb geplaatst wist niet bij welke andere topic ik dit moest zetten. De vraag die ik heb: ik wil graag auditie doen voor een rol voor film of bijrol weetje wel zo’n achtergrond iemand bij bijvoorbeeld “brugklas”. Dus weten jullie misschien een site of iets waar ik me daar dan voor kan opgeven?

7 reacties

Als je al een specifieke Sirie of film weet kan je het best op die site en of Facebook kijken omdat ze daar soms berichten plaatsen zo van we zoeken ieman door deeze rol dit dat en dit nodig voor die rol zegmaar❤️

Suc6 ermee en ik hoop dat je ge cast word❤️
Hi. Je kan gewoon casting bureau. Googlen.
Ikzelf zit bij ICasting ( en een paar andere ) ICasting is gratis. Je krijgt wel niet zoveel opdrachten. En voor de rest is het een beetje kijken bij lokale casting bureau's en op internet zo nu en dat kijken of er weer wat nieuws komt.

~Asy
Btw. Als je iets vind. Laat het horen. Ik heb ook intresse ?
Oja. Spangas is geloof ik nog opzoej naar achtergrond mensen voor deze maand, ik weet eigenlijk niet of ze al klaar zijn met filmen. Je moet maar ff kijken
Hii ik heb me dus opgegeven op icasting en hoe werkt dat dan? Gaan ze op deze site dan echt laat maar zeggen acteurs zoeken?
Heyy,
Er zijn inderdaad bepaalde sites waar je kan checken of er vraag is naar zulke rollen. Een betrouwbare site is bijvoorbeeld: Filmvacatures.nl. Veel succes!
xxx Dini
Hi, als je alle informatie hebt ingevuld dan gebeurt alles automatisch , als iemand een acteur zoekt voert hij/zij de eisen in en dan komen er een paar mensen naar boven ploppen, als die de opdracht accepteren word er verder gekeken wie het uiteindelijk wordt
Heb al ong zo’n 6 dagen vgm een account aangemaakt, maar ik snap dat het lang kan duren want heb nog niks binnengekregen van iemand wil jou weet je wel maar zouden ze je sneller kiezen als je meer foto’s en filmpjes van jezelf erop zet? En werkt icasting eigenlijk wel? Zoeken die mensen die een film of serie maken ook hier hun acteurs of actrices ?

Reageer