Vraag

afscheids cadeautje kopen?

  • 22 August 2019
  • 9 reacties
  • 244 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi iedereen

ik heb nu een half jaar ergens stage gelopen en had een baan aan geboden gekregen voor dr vakantie. de baan is voor bij en nu heb ik nog 3 weken stage daar. en ik wil iets voor 1 van me colega's iets geven. en zijn contract verloopt en woord niet verwend dus die zie ik volgende week vrijdag voor het laatst.

heeft iemand iedeeen wat ik aan hem kan geven?
alvast bedankt!

groetjes
blue

9 reacties

Hey blue,

Weet je wat hij leuk vind om te doen? Want dan kun je mischien een cadeaubon geven, of een cadeau wat hij graag zou willen.

Ik kijk ook wel eens als ik een cadeau moet kopen en ik niet weet wat ik moet halen opinternet, vaak dan winkels. Die cadeau's zijn dan wel iets anders maar mischien heb je er wat aan.

Liefs,
Lise
nee ik heb echt geen idee wat hij leuk zou vinden.
we praten wel veel maar dan meer over zijn kinderen en mijn ouders...

ik weet alleen dat hij erg van koken houd.

groetjes
blue
Hey Blue

Wat attent dat je van plan bent deze collega een cadeautje te geven 🙂 Ik ben ervan overtuigd dat, wat je hem ook geeft, hij er heel blij mee zal zijn.

Hij houdt van koken? Misschien zijn een keukenschort met een leuk printje of een grappig setje peper- en zoutvaatjes een idee. In een kleine boetiek hebben ze misschien wel wat leuks en origineels.

Je zou een klein cadeautje kunnen combineren met een herinnering. Als ik het me goed herinner gingen jullie onder collega's regelmatig naar de mc? Wel, een bon van de mc (bestaat dat?) zou leuk kunnen zijn. Eventueel doe je daar alsnog een leuk dingetje bij dat hij kan gebruiken bij het koken.

Groetjes
Kenshin
dat is wel een leuk idee iets van en zout en peper ding. ik ga morgen toch maar me eerste stage en daar verkopen ze zulke dingen dus ik ga zeker even kijken voor hem. en meteen voor me zelf 😂

er bestaan cadeau bonnen volgens de site maar die verkopen ze niet overal. en onderweg naar huis kom ik er langs 3 dus ik zal eens even gaan kijken.

groetjes
blue
Heeey !

Ten eerste, wat super lief en leuk dat je iemand een cadeautje wilt geven ! Ontzettend attent van je !
Ten tweede, ik weet niet of het een man of vrouw is. Een tip is geen douchegel of andere luchtjes dingen, dat vind ik zelf persoonlijk erg standaard !

Zoals hierboven is geschreven, een cadeaubon kan altijd leuk zijn, alleen moet je wel even iets weten over de interesses van diegene 😉 Bloemen kan ook NOOIT kwaad (zeker niet bij vrouwen) en een merci / ander chocolade kan ook niet kwaad :)

Heel veel succes !
Xoxo
hey

lynn bedankt voor je tip... ik had merci gegeven want ik kon niks verzinnen en dat kon ik gister nog ff snel halen.

maar ik heb van hem al afscheid genomen.
stiekem mis ik hem nu al... ik kon zo lekker met hem kletsen.

groetjes
blue

Hoihoi,

Je kan je collega alles geven wat je wil, zolang het persoonlijk is en aanspraak heeft op jullie allebei. Houden jullie bijvoorbeeld van allebei van de natuur? Dan is een plantje met een persoonlijke boodschap erop ontzettend leuk en heel persoonlijk om dat aan iemand te geven. Denk bijvoorbeeld aan dingen die jullie samen meegemaakt hebben, waar je bijvoorbeeld zo om moest lachen. 

Hopelijk heb ik je genoeg geholpen met deze tip!

NielsOnAir

Hallo Blue :)

Hoe bevalt het je bij je nieuwe baan? 

-Dr8gon99

hey Dr8on99 

 

ik ben nog niet weggegaan door bepaalde redenen maar ik ga binnenkort weg denk ik. zo dra ik verhuist ben en een nieuwe stage heb gevonden ga ik pas weg... 

 

Groetjes blue

Reageer