Vraag

Administratie werk

  • 22 January 2019
  • 2 reacties
  • 302 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

Ik heb een vraagje :

Kan je als 15 jarige ergens werken als administratie medewerker of iets in die richting ? Papier of computer werk, waar je niet veel hoeft te lopen ? Het is niet dat ik daar te lui voor ben, zeker niet. Maar als ik lang sta dan krijg ik pijn en val ik flauw 😞 ik heb 3 dagen gewerkt bij een pizzaria en op de eerste werk dag ben ik na 2 uur voor het eerst in mijn leven flauwgevallen.. erger kon het niet Dus.

Ik ben dus benieuwd of je niet ouder moet zijn om de administratie of iets anders qua papier werk achter een bureau moet zijn. Want daar ben ik echt goed in !

Liets, Mij

2 reacties

Hey!

Hier en hierheb ik enkele vacatures gevonden, al weet ik niet of deze zich in jouw regio bevinden.
Je kunt zelf ook eens rondzoeken op (betrouwbare) websites die jobs aanbieden, en daar administratie zoeken.
Je kunt ook eens informeren bij specifieke bedrijven zoals ICT-bedrijven, of boekhoudbedrijven.
Ik denk niet dat je echt ouder hoeft te zijn hiervoor, al is het natuurlijk vaak wel een grotere verantwoordelijkheid, maar ik denk dat ze dit aan de hand van een sollicitatie wel kunnen beoordelen of je hier al dan niet geschikt voor bent.

Is het flauwvallen een erkend medisch probleem? Zo niet zou ik je toch aanraden er eens mee naar de huisarts te gaan, deze kan dan ook voor een eventuele behandeling kijken.

Groetjes
Lot
hey,

even rondgekeken op een paar sites maar een 15 jarig persoon mag:
Kinderen van 15 jaar mogen buiten schooltijd en in de vakanties werken. Kinderen van 15 jaar mogen zelfstandig, licht, niet-industrieel werk doen. Dit is werk zoals vakken vullen in een supermarkt of reclamedrukwerk bezorgen.

ik denk helaas dat administratie werk hier niet ondervalt aangezien dat als zwaar werk kan worden beschouwd, omdat het veel verrantwoordelijkheid is en het mentaal soms zwaar kan zijn.
echter denk ik dat je op internet vacatures moet zoeken voor het werk dat jij wilt doen, en dan gewoon proberen te solliciteren

Reageer