Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

3FM Serious Request 2017

• 23 december 2017
  • 3 reacties
  • 1448 Bekeken

3FM Serious Request 2017 is de veertiende editie van Serious Request, de jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. De opbrengst van deze editie zal ingezet worden voor het herenigen van verscheurde families in rampgebieden.

Hier kunt u ....De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels.

3 reacties

Reputatie 6
Ik vind het goed dat ze het doen ieder jaar, maar ik zou het ook goed vinden als we een keer geld ophalen voor Nederland. Voor de voedselbank ofzo, dat zij met z'n allen ook een keer een Kerst kunnen hebben met veel cadeau's en een speciaal kerstdiner. Het buitenland verdient het natuurlijk ook, maar de Nederlanders ook... Naja, in ieder geval weer een mooi doel!
Gr. Pin
Badge +3
Jep, elk jaar maar dat gezeur van eigen land eerst. Ik snap het wel, maar we leven v-domme in een van de rijkste landen ter wereld. Hier heb je tenminste een voedselbank. En ik snap niet dat gezeur over dat de oudjes het slecht hebben? Ik schrik echt van hoe egoïstisch Nederlanders kunnen zijn.
Over NPO3FM (Zo heet de zender eigenlijk) ben ik altijd al groot fan geweest want sinds 2013 volg ik al serious request. Alleen toen de grote namen weggingen hebben ze de hele zender verpest door de doelgroep te veranderen. Daarom luister ik ook niet meer, niet mijn muziek.
Reputatie 6
@ikbenikben new acc
Er zijn zeker 'oudjes' die het slecht hebben in Nederland. Rondkomen van een AOW is best lastig. En ja, zij hebben het nog altijd beter dan kinderen in arme landen die met hun hele familie op straat leven, maar als je zo gaat kijken, is het nooit goed. Dan moet ik maar met alles tevreden zijn, omdat er mensen zijn die het slechter hebben. Ik vind dat niet correct.
Ik vind het initiatief nog steeds mooi, van Serious Request.

Reageer