Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

16 jaar en weet niet wat te doen.

• 1 augustus 2013
  • 8 reacties
  • 1150 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben dus pas 16 geworden (30-07) en als cadeautje werd ik ontslagen bij de C1000 . Ik wil nu nooit meer in een supermarkt werken maar weet niet wat ik nu wel kan gaan doen. Weten jullie misschien baantjes die niet slecht verdienen en die ik als 16 jarige kan doen?

8 reacties

In een bioscoop, kledingzaak, ander soort winkel? Met de crisis kom je tegenwoordig alleen nog bij supermarkten makkelijk aan een baan.

Maar wat apart dat ze je op je 16e ontslaan. Meestal word je ontslagen als je 18 bent.
Ik weet niet of je het wilt doen maar misschien is een reclame bureau iets?? Kan je ook wat mee verdienen
Je moet de schuld niet geven aan de supermarkt, maar meestal ontslaan winkels je als je ouder word want dan word je duurder. dus kan je een andere winkel opzoeken?
je kan ook in een restaurant gaan werken.. in de bediening of afwas..
restaurant, bakker in de buurt, ijswinkel en nog meer van die kleine winkeltjes zoeken wel is mensen. als je 16 bent kan je al wel veel meer ander werk doen dus je vind vast wel iets 🙂 succes met zoeken!
Hey,

Ik ben dus pas 16 geworden (30-07) en als cadeautje werd ik ontslagen bij de C1000 . Ik wil nu nooit meer in een supermarkt werken maar weet niet wat ik nu wel kan gaan doen. Weten jullie misschien baantjes die niet slecht verdienen en die ik als 16 jarige kan doen?

nee het is crisis en ik heb al meegemaakt dat ik moet vechten voor een baantje in de horeca en moet mezelf daarin nog bewijzen.
maar is verder gewoon niet veel werk hou je ogen open kijk bijv op deuren van winkels. al heb je een baantje, ben er dan zuinig op.
fastfood ketens proberen
anders horeca in bij cafe's en restaurants
en anders naar een uitzendbureau gaan
Je zou nu in de bediening kunnen bij een restaurant, afwasser, iets met tuinen onderhouden (Verdiend heel goed! Sommige bedrijven met tuin hebben vraag daar naar). Je zou bij de snackbar kunnen werken, kranten rondbrengen (rotklus). 

Supermarkten ontslaan je vrij snel omdat er heel snel weer jongere krachten in het versier komen.. maar kan je niet bij een bepaald bedrijf al stage lopen? In mijn omgeving genoeg vrienden die dat al hebben, weet overigens niet of ze daar betaald voor krijgen..

Reageer