Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

15 jaar en wil een leuk bijbaantje

• 4 september 2013
  • 12 reacties
  • 8186 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey iedereen,

Ik ben een meisje van 15 jaar. En zoek een leuk bijbaantje, waar ik altijd plezier mee heb (en natuurlijk veel geld mee verdien). Met altijd, bedoel ik dus, dat het dan nooit saai wordt. En het moet ook niet te veel zijn, waardoor ik met huiswerk enzo in tijdnood kom. 
Weten jullie misschien een leuk bijbaantje voor mij, waar ik er ALTIJD plezier mee heb?

Liefs,

Nozieva

PS. Krantenbezorgen deed ik eerst (sinds mijn 13e) , maar al snel had ik er geen plezier meer in. Ik deed het toen alleen maar voor geld, ipv. het ook voor plezier te doen. 
PPS. Ik wil geld verdienen voor een  nieuwe mobiel. 🙂

12 reacties

Mag ik nog reacties? 😞
je zult niet altijd plezier hebben in je werk maar misschien is in een winkeltje werken wel leuk
Als je in winkels gaat werken wordt het snel leuk. er komen klanten alleen bij jou en mensen willen met je een praatje maken. dat is opzich leuk. je kan ook iets met dieren doen zoals honden uitlaten of dierenoppas. maar gewone oppas kan ook gewoon.
Als je 15 bent kun je als vakkenvuller in een supermarkt gaan werken. Ik heb het ook gedaan, 2 avonden per week. Het is niet echt plezier werk maar je verdient er wel goed mee. Ik merk echt het verschil nu ik ontslagen ben bij de C1000.
Om geld te verdienen kun je ook bijvoorbeeld euroclix doen, hier krijgje betaald voor het lezen van mailtjes en het meedoen aan onderzoeken, heel veel krijg je er niet voor maar een paar tientjes per maand is toch altijd mooi meegenomen? Om lid te worden doe dat dan viadeze link!
ik werk als iemand die goede doelen werft. tis ech super chill werk
Als je 15 bent kun je als vakkenvuller in een supermarkt gaan werken. Ik heb het ook gedaan, 2 avonden per week. Het is niet echt plezier werk maar je verdient er wel goed mee. Ik merk echt het verschil nu ik ontslagen ben bij de C1000.

Waarom ben je ontslagen dan?

Waarom ben je ontslagen dan?

Ja idd ;D

-Domuh ❤
hey,
Er zijn heeel veel leuke bijbaantjes die je kan doen op je 15e!  Bijna alles mag al!
Bij bijna elke kledingwinkel mag je al werken!
je kan bij een ijssalon werken (oke slecht voorbeeld nu het bijna winter word maar wel wat voor in de zomer misschien)
Bij sommige bakkers kun je ook werken.
misschien is er een klein winkeltje bij jou in de buurt waar je wat klusjes kunt doen?
supermarkt vakken vullen (oke niet het meest leuke werk maar verdiend wel lekker)
misschien heb je een stayokay in de buurt?? dat is een soort jeugdhotel. een soort bed and breakfast,
maar dan komen er vooral jongeren. daar kan je ook kleine klusjes doen. het verveeld niet want je krijgt steeds
wat anders om te doen!
voorderest kan ik zo even snel niks bedenken
als me nog iets te binnen schiet zal ik het nog wel even sturen!
hoop dat je hier iets aan hebt gehad!
xx hartjefoood
Vakkenvullen is echt een rot baantje ik had dit jaar mijm eerste bijbaantje bij een drogist HET WAS EEN HEL al mijn collega's waren *****es en negen van de tien keer was er iets mis met de prijzen enzo maarjah ik zou liever in een supermarkt werken daar heb je veel meer leeftijds genootjes!
Hoeveel verdien je ongeveer met vakken vullen?
Badge +2
Ik verdien per uur nu 3,30 bruto met het vakken vullen het is niet heel veel maar op maand basis toch mooi 150 bruto.

Reageer