Vraag

14 jaar en werk!?

  • 6 February 2018
  • 6 reacties
  • 798 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal!
Ik wil graag voor een iPhone 8 plus sparen maar zoals jullie weten is deze telefoon best prijzig. Ik krijg +/- 70 euro per maand. Maar ik zou ook graag nog een bijbaantje willen. Ik zou kranten kunnen lopen bijvoorbeeld. Maar bij welk bedrijf verdien ik het meest of raden jullie aan. Of zou ik ook andere werk kunnen doen? Oppassen kan ik niet doen bij familie want die heb ik niet.
Hebben jullie tips?
Groetjes!! X

6 reacties

Hey,
Dat is niet de allergoedkoopste telefoon idd.
Helaas kun je als 14 jarige nog niet zoveel doen. Het blijft dan toch wel een beetje bij kranten, folders of vakken vullen.
Als je vakken wil vullen kun je in principe bij alle supermarkten terecht en ik denk dat het qua loon dan niet heel veel uitmaakt
Een andere optie is inderdaad kranten, maar dan moet je bij de meeste bedrijven vroeg werken, Je zou ook folders kunnen bezorgen.Ik zou een paar sites gaan bekijken van bijvoorbeeld de krant uit de buurt of spotta (een bedrijf dat folders rondbrengt)
Jonah
Rond de 15 jaar nemen de meeste supermarkten je aan , maar tot die tijd kun je inderdaad nog folders rondbrengen o.i.d.
Je kunt natuurlijk ook in aandelen gaan handelen, maar dat is wat lastiger.
Als je 14 bent zou je bij de supermarkt Dirk kunnen solliciteren. Helaas kan je dan alleen op een zaterdag werken.

Groetjes , kusjexxx
Mag ik vragen hoe jij 70 euro per maand verdient op je 14e?
Het enige wat ik kan toevoegen is dat folders bezorgen meer schijnt te verdienen dan het lokale krantje.
Hoi,

Ik werk op dit moment bij een supermarkt. Wij krijgen vaak sollicitanten van 14 helaas worden die altijd afgewezen.
Wat je ook kan doen (als er iets in de buurt is) kijken of je in een kas of dergelijke kan helpen. Die nemen vaker 14 jarige aan.
En anders kan je natuurlijk altijd nog de folders lopen. Dan zou ik je aanraden om bij Spotta te kijken zij betalen meestal het meest.

Groetjes,
RTL

Reageer