Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

14 en werk.

heyy, ik ben een meisje 14 jaar oud en ik wil echt graag werken! maar met 14 mag dat nog niet.. en krantjes rondbrengen is echt niiiiikss voor mij.. weten jullie misschien wat ik kan doen om geld te verdienen?!

11 reacties

hey,
op je 14e kan je nog niet echt werken..
naja , kranten rondbrengen , maar dat vind je dus niks.
je kan ook gewoon klusjes doen voor je ouders, in ruil voor wat geld.
zo verdien je ook wat (;
xx'C.
Op je 14e mag je licht werk doen onder toezicht en je mag niet aan machines komen. Je kunt bijvoorbeeld oppassen of krantjes rondbrengen. Als je meer wilt weten wat je mag doen, op internet zijn verschillende sites die het allemaal voor je op een rijtje hebben gezet.
Bijvoorbeeld http://zakelijk.infonu.nl/banen/58773-vanaf-welke-leeftijd-mogen-jongeren-werken.html.
heex

k heb percies hetzelfde probleem !!
ook 14 jaar oud..
ik breng wel krantjes rond maar daar wil k mee stoppen ook al verdient het goed(60 euro per maand)
dan loop ik een keertje in de week anderhalf uur..

me oom en tante zijn nu op vakantie en hebbe gevraagd of ik hij voliere bij houd voor 3 weken heb ik 30 euro gekregen,

je kan ook een advertenstie plaatsen op marktplaats of in de winkel voor oppas

xx
Ik ben 14 en ik werk in een Party centrum.
Elke zaterdagochtend maak ik het vlees klaar voor je feesten die er worden gehouden.
Misschien kunnen jullie dat ook proberen? 
Succes! X
je kan als je van honden houd soort hondenuitlaat in je buurt doen voor wat geld?
steek paar briefjes in de brievenbus van mensen die honden hebben en misschien heb je zo baantje als hondenuitlater.

zelfde principe kan ook voor oppaskinderen :)
voor de rest weet ik ook niets te verzinnen 😛
heey

mijn pleegouders vragen soms aan mij voor het gras af te doen(we hebben best een grote tuin met veel gras),daar krijg ik ook wel is geld voor,of soms help ik ook in het café van men pleegvader,daar krijg ik dan ook geld voor,(maar dat is wel weer zwartwerk)
of doe wafel verkoop
ga de honden uitlaten van de buren
messchien weten je ouders nog iets om geld te kunnen verdienen?

succes

nadia-xx
auto's van mensen wassen?
Klusjes doen :)
Honden uitlaten, auto's wassen, klusjess in huis?zoals afwassen enso, bij iemand z'n tuin vegen fzoiets,, :)

xxx<3
Badge +17
Krantenlopen verdient wel goed als je 14 bent, maar jij wilt dat dus niet. Je kunt klusjes voor je ouders doen, deed ik ook en kreeg ik op een dag 5 euro. Dat verdient wel minder, maar beter iets dan niets! Maar echt werken kan nog niet als je 14 bent.
Ik ben nu 14 maar werk sinds mijn 13e in de aardbeien, in een kas. Dat is misschien een optie als je dat bij jou hebt?
Ik doe heel veel aan oppassen, ben ook 14 jaar en doe het al sinds groep 7!
Gewoon een brief in de bus doen bij mensen met kleine kinderen.
TIP: Als je niet zo van kleine kinderen houd, doe dit dan niet. Of als je het lastig vind met baby's doe dan gewoon vanaf 4 jaar ofzo. 
Ik doe het bij kinderen van 0 tot en met 11 jaar. 
Ze vertrouwen me erg goed! Ik mag zelfs al hele weekenden oppassen als ze een weekendje wegzijn.
4 kinderen dag en nacht! Verdiend kei goed.

Succes ermee! 
xx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen