Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

13 Jaar en dringend een baantje nodig !

• 24 januari 2014
  • 18 reacties
  • 1642 Bekeken

Hoiii

Ik ben 13jaar en heb een baantje nodig waarmee ik redelijk geld kan verdienen,
Want ik geef heel veel uit aan onnodige dingen snoep,spulletjes etc.
En spaar dus nu voor een nieuwe mobiel en heb dringend Geld nodig !!

Iemand een idee ?

18 reacties

Maak goeie filmpjes op youtube en probeer met reclame enzo geld te verdienen
Zoek op internet, ga rond de buurt en vraag om geld voor een klusje dat soort dingen
Probeer ook minder geld uit te geven aan onnodige dingen, je ziet zelf vast wel in dat het onnodig is. Je bespaart daardoor al veel geld.
Ik begrijp je helemaal. 13 is gwn zon kut leeftijd waarbij je veel wilt maar toch nog weinig kunt.
ik ben nu 14 en ik bof wel met mn goede school en contacten. Maar toch is het voor mij ook keihard knocken.

als je 14 bent gaan er veel meer deuren open zoals kranteweiken en sommige stage plekken.

toe. Ik 13 was groude ik al veel naar speelgoed en vette techische stuff, alsof ik een verwent nest bent XD.
Als je 14 word dan zien we wel verder. Ik ben ook pas 14... Dus veel geluk.
we hebben allerbij veel gemeen als het om hebbertjes zijn gaat..

P.S. Dit is de 5 de keer dat ik dit opnieuw probeer te schrijfen omdat mn iphone 4 zonder redene steeds chrasht
iphone 4 is geen aanrader, 5 wel (waarna ik nog aan he dromen bent hahahah)
Hahaha is inderdaad erg vervelendt dat je teveel geld uitgeeft ~!~
Ik heb gelukkig een oplossing gevonden !!
ik heb een spaarpot gekocht die alleen met een blikopener open kan dus kan ik sparen 🙂 !
ik verdien geld met youtube ongeveer 150,- per maand
Een krantenwijk is een oplossing. Wel echt een stom baantje, maar het verdient wel oke. Vraag rond voor klusjes en zorgbdat je wat oppasadresjes hebt. 
Geef ook niet onnodig veel geld uit. Youtube kan je proberen maar het is veel geluk hebben. 
Success x
Inderdaad misschien een krantenwijkje, of bij de Jumbo of C1000?
Krantenwijk misschien
Vanaf je 13e mag je een krantenwijk. Ben zelf ook 13 mar heb daar dus ff geen zin in... 😛
ik verdien geld met youtube ongeveer 150,- per maand
hoe eingelijk
Hey k wil graag in vakantie gaan oppasen op kinderen maar vroeg me af hoe kom ik in hemelsnaam aan zo'n klusje? Ik ken ni drekt mensen die een kindje hebbe dus
Honden uit gaan laten voor geld per hond $0,50/$1,00 is leuk je verdient wat en je komt buiten!
Ga werken in een kas met bloemen, fruit, groenten etc.? Neem een krantenwijk?
Badge +2
Herkenbaar ik geef zelf ook veel geld uit aan snoep enzo ik denk erover een folder wijkje te nemen hooguit 3 tot 4 uur werk en het verdiend een 10 tje per week hiermee wil ik een mobiel verdienen degene die ik nu heb ik half dood ik wil verder een goede camera kopen om leuke filmpjes te maken voor yt zodat ik wat verdien door die reclame succes!
Je zou inderdaad kunnen beginnen met minder geld uitgeven aan al die andere dingen, en je echt focussen op die nieuwe spullen die je wil hebben.
Je zou misschien ook kunnen gaan oppassen? Bij de supermarkt een briefje ophangen dat je een oppasadres zoekt ofzo?
In een kas kun je heel snel beginnen en ook al vanaf je 13e dus ik zou als ik jou was even kijken of er een bij je in de buurt is. Want dan maak je ook veel uren en verdien je best veel.
Badge +17
Je kunt het beste een krantenwijk of krantenwijken doen (als je in een grotere stad woont). Je kunt nog niet in de spoelkeuken, daar moet je 15 voor zijn en in de bediening moet je 16 voor zijn. Of je gaat de buurt rond en doet klusjes voor mensen die je kent. Klinkt misschien dom en dat is het misschien ook als je dat voor de eerste keer doet, maar het werkt wel.

Reageer