Vraag

Geen zin in

  • 4 February 2018
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke ik heb dus nu zegmaar via een friend van me een soort fix nu en ik ben gay btw dus en hij is zegmaar heel lief enzo ik heb hem nog nooit in het echt gezien en we vinden elkaar allebei wel leuk en hij wil dus vrijdag afspreken en dat gaan we ook doen en hij had het allemaal over hele lieve dingen zovan eigenlojk wilde ik het romantisch maken een wandeling ofzo en dat ik dan langzaam je hand vastpak maar ik wil dat allemaal niet want ik ben altijd al foreveralone geweest en ik vind hem ecjt leuk en het ligt niet aan hem maar ik denk dat ik gwn geen vrien wil en eigenlijk vrijdag ook niet afspreken want ik ben gwn niet goed in die dingen dus wat moet ik nou doen

3 reacties

Ik zou gewoon gaan het gebeurd allemaal vanzelf he tis ook eng maar dat hoort er bij! Het wordt echt wel leuk hoor geloof me. En wees eerlijk in wat je wel en niet wilt doen
Ik vind het niet eng ik had der gwn geen zin in en nu hebben we ruzie gehad want ik zei dat ik geen relatie wilde en hij zei oke en toen de volgende dag appte hij mij en begon hij allemaal te zeggen over hoe ik fout zat en shit en toen heb ik ruzie gehad met hem
Hoi!

Jij en een jongen hebben contact, jullie vinden elkaar best leuk, maar jij voelt je niet klaar voor een relatie. Je hebt nog nooit een relatie gehad, dus het is allemaal nieuw voor jou. Natuurlijk is het spannend, en jij mag je tijd nemen op het allemaal te ontdekken op jouw tempo.

Je hebt nu ruzie met die jongen. Ik vermoed dat hij al wat meer ervaring heeft in relaties, of wat sneller is in die dingen, en zich moeilijk kan voorstellen hoe het voor jou voelt. Probeer hierover te praten, en hem uit te leggen wat er is, en hoe het voor jou voelt. Als je de dingen uitklaart, begrijpt hij waarschijnlijk waarom je (nog) niet wilt afspreken, en kan hij daar begrip voor opbrengen.

Het zou jammer zijn dat jullie contact verloren gaat doordat hij te snel wil gaan. Met elkaar praten is belangrijk. Ruzies en misverstanden kunnen vaak voorkomen worden door praten.

Groetjes
x

Reageer