Heel mijn school ziet me als een hoer...

  • 17 January 2018
  • 8 reacties
  • 1386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wordt door allemaal mensen van mijn school bedreigd voor naakt fotos en video’s en ze noemen me hoer. Het komt doordat een video van mij in mijn string en bh perongeluk was gelekt ( een vriendin filmde me en stuurde het naar allemaal jongens ) en mensen stuurde het naar elkaar door en iedereen van mijn school heeft het dus gezien. En later op de kerst gala had een meisje die ik niet kende mijn bil gefilm van onder mijn jurk en zette het op haar Snapchat verhaal. Ik ging dus gelijk naar mijn mentor voor hulp en zij ging praten met haar maar dat meisje die mij filmde werd bang dat ze van school zou worden verwijderd en wou dus met mij vechten. Mijn vader hoorde dat en flipte op dat meisje en zei als je haar probeerde aan te raken krijgen je met mij te maken zij werd dus heel bang. Maar mensen van mijn school zijn dus nog niks vergeten want ze houden van sensatie en van mensen hun leven kapot te maken door te pesten en dat wordt niet goed aan gepakt op mijn school ik heb al depressie en ik ben super onzeker door dat alles... ik wens soms gewoon om ontzichtbaar te zijn :’( “ ik ga binnenkort ook naar mijn psycholoog “.

8 reacties

Hey,
Wat een vervelende situatie. Wel heel goed dat je zelf al hulp zoekt bij een psycholoog. Ik zou ook goed met je mentor gaan praten want ik denk dat er bij jou op school wat meer gedaan moet worden tegen pesten. Misschien dat je mentor hiermee kan helpen.
Het belangrijkste is: blijf praten met mensen die je kunnen helpen.

Succes,
Jonah
@Jonahhf dankjewel voor het advies. Ik ben ook van plan om naar een andere school te gaan die veel kleiner is en dus ook veel minder ghetto maar dan ren ik wel weg van mijn problemen, toch?
Ja, dan ren je inderdaad weg voor je problemen, maar in jou geval lijkt me dat niet heel erg. Als jij op die nieuwe school wel gelukkig kan zijn en je problemen dan een beetje van je af kunt gaan zetten, lijkt me dat een hele verstandige keuze, ook al ren je dan weg voor je problemen.
Je moet er wel rekening mee houden dat een nieuwe school niet alles oplost. Wat er is gebeurd, is gebeurd en dat verandert ook niet helemaal als je naar een andere school gaat. Wel kan het je helpen om het langzaam een beetje te gaan 'vergeten'. Ik zou dus zeker naar die andere school gaan als dat kan.
Jonah
@Jonahhf Heel erg bedankt ik waardeer het dit helpt mij zo erg! Ik weet nu wat slim is om te doen en die andere school wilt me heel graag daar les geven want ik ben best wel slim.
Hey Pinda, misschien is dit een late comment.

Ik zou met het meisje & je mentor samen op gesprek gaan en ook duidelijk uitleggen dat je haar niet naait omdat je naar de mentor bent gegaan, dat snapt ze vast wel, en denk niet dat ze daarna wilt gaan vechten 🙂 Verder, zou ik ook nog aan je mentor zeggen over hoe ze de situatie kan dimmen in het algemeen in de klas. Zodat je ook op een meer humane (Normale) manier wordt behandeld, het is ook fijn om naar de psycholoog te gaan idd ^^ Ik hoop dat je beter wordt & je depressie zo snel mogelijk over is :D

-Robin
[quote=Robin_420]Hey Pinda, misschien is dit een late comment.

Ik zou met het meisje & je mentor samen op gesprek gaan en ook duidelijk uitleggen dat je haar niet naait omdat je naar de mentor bent gegaan, dat snapt ze vast wel, en denk niet dat ze daarna wilt gaan vechten 🙂 Verder, zou ik ook nog aan je mentor zeggen over hoe ze de situatie kan dimmen in het algemeen in de klas. Zodat je ook op een meer humane (Normale) manier wordt behandeld, het is ook fijn om naar de psycholoog te gaan idd ^^ Ik hoop dat je beter wordt & je depressie zo snel mogelijk over is :D
Dankjewel voor deze goeie tip en je comment is echt niet laat! Heel erg bedankt voor je hulp!
Doneer mij geld voor mijn elmo pak van 100€ zodra ik het kan kopen kom ik voor iedereen anoniem bitches meppen. Ook gwn aanspreken hoor. Maar dit is een droom die ik al jaren heb, bitches laten beseffen dat ze bitches zijn en wraak nemen 🙂

Reageer