Constant moe


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik ben constant moe. Ik slaap slecht want ik kom slecht in slaap en dan ben ik 's ochtends vroeg wakker. Heeft iemand anders dit ook? 'S avonds ga ik altijd over dingen nadenken en ben ik heel erg gestrest en dan slaap ik laat en als ik dan elke ochtend ook nog vroeg wakker ben dan ben ik ontzentend moe. En als ik moe ben wird ik sagarijnig en dan doe ik domme dingen en wordt ik snel boos. Daardoor worden mijn ouders ook boos om mij. Heeft iemand een idee zodat ik 's avond sneller slaap of dat ik minder moe ben?
Trouwens ik snap als je niet reageert ik plaats te veel topics.

307 reacties

Ja, beter
Ok. Fijn om te horen dat het beter met je gaat. Heb je nuttig advies meegekregen?
Nee, dat niet echt
Ik doe het nooit goed
Ik denk dat het tijd wordt dat je dit met een leerkracht bespreekt. Je hebt het heel zwaar, en het lijkt me niet ideaal hier alleen mee te blijven zitten. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om iemand aan te spreken als dat al eens vervelende gevolgen heeft gehad, maar voor hetzelfde geld beland je bij iemand die je heel goed kan helpen. Het zou zo fijn zijn als je steun kreeg uit je omgeving. Is er iemand waarmee je kan praten? Een vriend(in), een leerkracht of leerlingenbegeleider op school?
Nee, ik dit niet met een leerkracht bespreken of iemand anders.
Hoi lise.
Dit is misschien niet een goed berichtje, maar weet jij wat er met ronald is? Hij is niet online meer...

En kan je niet met hem je problemen bespreken?
Heyy jongenmetvraag,
Ronald kan niet meer op zijn account, hij heeft een derde waarschuwing gekregen hij snapt alleen niet waarom dus heeft hij bezwaar gemaakt en is zijn account nog niet definitief verwijdert. Hij heeft nu een mail gestuurd maar hij heeft nog geen reactie terug gekregen.

Ja, dat doe ik ook wel, maar hij heeft zo ook zijn prolemen. Maar val ik julie ermee lastig?
ow huh? maar wat zei hij verkeerd dan?
nee je valt ons er echt niet mee lastig.
je zou met ronald kunnen bespreken wanneer je wel met hem kan praten over problemen en wanneer niet zodat jullie beiden wel beter worden
Geen iddee.
Mischien.
ik denk echt dat het beter voor jou is om dit met hem te bespreken zodat jij ook weet bij wie je terecht kan, en ik zie zijn reacties dus ik denk echt dat hij je wel kan helpen
Hey Lise123. Hoe voel je je nu?
@jongenmetvraag mmm ja
@kenshin gaat wel
Het is weekend. Kan je even uitrusten? Heb je deze week nog veel stress gehad?
In het weekend kan ik niet uitrusten. Ik heb genoeg aan mijn hoofd dan. Mijn moeder is alleen maar boos op me ik doe nik sgoed. Ik zou graag met mijn vriendinnen willen praten en alles vertellen maar ik kan het niet. Ik weet het gewoon even niet meer. Iedereen heeft last van me.. Ik doe het nooit goed.
Wat vervelend dat je moeder zo boos doet. Het zou goed zijn als je in het weekend even kon uitrusten. Verder zou het ook goed zijn als je dit met je vriendinnen kon bespreken. Ben je bang dat je ze lastig valt met je problemen? Daar hoef je niet bang voor te zijn. Je vriendinnen zijn vast opgelucht dat jij vertelt waar je mee zit. Ik ben ervan overtuigd dat ze je graag willen helpen.

Je hebt het gevoel dat wat je doet, nooit genoeg is. Niet fijn, dat gevoel. Waarschijnlijk, ik ben er nogal zeker van, doe jij een hoop dingen goed, maar worden die over het hoofd gezien, waardoor de aandacht eerder gaat naar de dingen die moeizamer gaan. Heb je een idee met welke vriendin(nen) je zou willen praten?
Ben je bang dat je ze lastig valt met je problemen

Ja, ook wel een beetje. Maar ik kan het ze niet vertellen.
Je vriendinnen zijn vast opgelucht dat jij vertelt waar je mee zit

Mischien
Heb je een idee met welke vriendin(nen) je zou willen praten)

Ja...

Ik doe geen dingen goed.
Je hebt een vriendin in gedachten waarmee je zou willen praten. Zou je kunnen verwoorden wat je precies zo moeilijk vindt aan het praten met die vriendin?
gewoon het praten dat vind ik lastig...
Praten vind je lastig. Dat snap ik best, praten kan eng zijn. Hierboven zei je ergens dat je een brief ook eng vond. Hmm, welke vorm van communicatie zou jou kunnen liggen. Een tekening? Veel kunstenaars uiten hun emoties het liefst met behulp van kunst. Misschien kan je een tekening maken, die vriendin laten raden wat het voorstelt, en dan zelf wat uitleg geven.

Misschien vind je dit maar niks, maar dan zoeken we gewoon verder naar een manier die je wel fijn vindt 🙂
Ik vind zelfs voor de kleinste dingen praten lastig. Nee.

Mmm
heyo Lise,

ik snap wat je voelt, zou je dit miscchien over kunne brengen met een briefje?

en er zijn sws minstens 2 mensen die je willen helpen: God en nog iemand en denk daar maar even over na
Ik kan het hun nu niet vertellen
Zoals Ronald2001 zegt, kan je je hart altijd luchten bij God. Je vriendinnen in vertrouwen nemen doe je wanneer jij er klaar voor bent. Wat vind je momenteel moeilijk, dat je het nu niet kan vertellen?
Zij hebben nu al veel problemen en dan ga ik het nu niet vertellen en wat ik moeilijk vind? Ik ben altijd een lastige prater ik ben altijd stil en weet vaak niet wat ik moet zeggen....

Reageer