Vraag

Wat is er mis met me

  • 21 June 2018
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 17 en denk heel de tijd dat ik mezelf forceer op andere meisjes maar wat ik TOTAAL niet zou doen in het echt. Opeens als ik zon gedacht heb denk ik er heel de dag aan en ik geraak het gwn niet kwijt. Vanaf ik aan iets erg debk bv menseb vermooren denk ik dat ik dat ga doen maar eigenlijk zal ik het nooit doen. Ik weet niet wat te doen en ik ben echt kapot van deze gedachten.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey Luca,

Ik had je graag al gister van een antwoord voorzien, maar ik begrijp niet waar je precies last van hebt. Aangezien niemand er nog op gereageerd hebt doe ik het nu toch. Mocht je een inhoudelijke reactie van me willen zou je dan alsjeblieft het nog eens willen uitleggen?
Hoi!

Je krijgt gedachten, waarvan je weet dat je ze niet wilt uitvoeren, maar de gedachten blijven in je hoofd. Ik ben hiertoe niet opgeleid, maar dat doet me denken aan een dwangstoornis. Je gedachten dwingen je aan bepaalde dingen te denken, terwijl die niet in je aard liggen.

Je kan hierover praten, bv. met een psycholoog. Die kan je helpen inzicht te krijgen in je eigen gedachten.

Groetjes
x

Reageer