zoveelste zelfmoord poging, ik word moe van mezelf

  • 6 June 2015
  • 8 reacties
  • 788 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heei iedereen

Ik heb vandaag weer geprobeerd om zelfmoord te plegen. Wederom niet gelukt. Ik word er zo ongelooflijk moe van. Steeds.maar weer zelfmoord willen plegen. Wanneer komter nou gewoon een keer een eind aan?

Ditkeer wilde ik dus zelfmoord plegen omdat mn moeder een afspraak voor me heeft gemaakt bij een psycholoog om over mn "problemen" te praten. Mn moeder zag me bewusteloos en helemaal bebloed liggen in mn kamer. ( heeft ze me achteraf verteld.want ik weet er zelf nog maar heel weinig van) ze heeft de ambulance gebeld en ik werd naar het ziekenhuis gebracht. Ik probeerse mn polsen door te snijden en en de sneeen waren best wel diep dus die hebben ze in het ziekenhuis gehecht. Ik moest nig een paar uur blijven ter observatie omdat ik best wel veel bloed had verloren En ik bewusteloos was. Ik ben net weer thuis.

Waar het dus op neer komt is dat ik nig steeds naar de psycholoog moet om te praten en dat ik nog meer.littekens heb.

Waarom mag ik nou.niet gewoon dood? Waarom haat iedereen me toch?

Zou er nog een mogelijkheid zijn om onder dat gesprek uit te komen? En zo niet, hoe verloopt zo'n gesprek dan ongeveer? En heeft er misschien iemand nog ideeen om minder depressief te zijn ofzo? Wantja ik mag toch niet dood.

Please mensen!!!
Ik zou het heel erg waarderen als iemand de tijd.neemt om te reageren

Xxx

8 reacties

Zo'n gesprek valt best wel mee...
Het is een heel rustig iemand die je vanalles kan vertellen, en het helpt echt!
Maar je moet vragen of je moeder niet bij het gesprek kan zijn, omdat je dan meer vertrouwen hebt om dingen te vertellen.
Ik zou naar zo'n gesprek gaan, het maakt alles beter.
Diegene word niet boos.
En hij/zij is een vertrouwenspersoon, dat betekend dat hij/zij alles wat jij verteld aan niemand mag doorvertellen zonder jou toestemming.

Zelfmoord is geen oplossing,
En als je op het punt staat het te doen, Ga rustig ademen en denk "Waarom doe ik dit? Kijk hoe dom je bezig bent."

Ik hoop dat het gesprek goed verloopt!
Doge<3
Heei doglover101

Super super bedankt voor de snelle reactie!!

ik heb zelf echt hele slechte ervaringen met gesprekken met vertrouwenspersonrn. ( de dingeb werden dan toch doorverteld) dat is 1 van e redenen dat ik niemand meer vertrouw en dus ook niet met.een psycholoog ofzo durf te praten.

Als ik op.het punt sta om weer zelfmoord.te pkegen dan kan ik niet normaal meer nadenken. Ik denk dan aan Alle Dingen due k verkloot heb in mn.leven en ik word dan zo ongelooflijk boos op mexelf dat ik mezelf wel pijn moet doen enzo. en dan komt Dus meestal.ht punt dat ik mn polsen door probeer te snijden. Ik kan op dat moment zelf niet normaal.meer.nadenkrn enzo

Xxx
Heey .WannaBeLoved.

Je kan ook altijd de kindertelefoon bellen/chatten! Dat is een vertrouwenspersoon.
Het helpt echt om er even met iemand over te praten!

TEL: 08000432 (gratis nummer)
CHAT: http://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/

- Doge<3
Nog even iets,

113Online Zelfmoordpreventie.
www.113online.nl

Klik linksbovenin de website op "Nu Praten" dan zie je 2 opties:
  • Crisis Telefoon
  • Crisis Chat
Deze mensen kunnen je ook helpen!

- Doge<3
Heei doglover101

Ik weet.niet maar om de 1 of andere reden.durf ik ook niet te chatten/ bellen met de kindertelfoon. Ik zal het nog wel een keertje proberen. En heel.erg bedankt voor dat van 113online. Ik zal er straks allemaal eeb keertje naar kijken want ik ben nu best wel.moe enzo.

Xxx
Hey .WannaBeLoved.

Ik geloof erin dat het goedkomt!
Voor vragen of als je iets kwijt wilt, ik zit hier gewoon achter mijn laptop naar jou te luisteren.

- Doge<3
Hey .WannaBeLoved.

Heb je al gekeken naar 113online? Het zou echt kunnen helpen!

- Doge<3

Een gesprek is juist fijn! Die mensen willen je helpen! En ja misschien dat ze soms wat vertellen, maar dat is nodig! En dan hoef je het zelf niet meer te doen! ;)

Reageer