Zo veel stress.....:(

  • 6 January 2018
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haay

Dinsdag had mn zus controles bij de eetstoorniskliniek, maar haar hartslag was zo ontzettend laag dat de eetstoorniskliniek haar niet wilde houden voor een spoedopname, want als er dan iets zou gebeuren met haar zou het hun schuld zijn. Ze was dus doorgestuurd naar het ziekenhuis, maar die stuurde haar gewoon naar huis, maar wel met de kans dat overlijden heel groot zou zijn. Ik heb die nacht amper kunnen slapen. En de volgende dag had ik veel veel stress en was ik bang dat ze het niet zou redden. Gisteren was haar hartslag iets hoger en werd ze opgenomen in de kliniek voor spoedopname. Ze mag dinsdag alweer naar huis, maar ik ben bang dat het dan alsnog super slecht gaat.

Ik heb gewoon zoveel stress. Ik heb continu hoofdpijn en ben super moe. Ik ben nogsteeds bang dat ze het niet overleeft. Ik kan me niet concentreren op schoolwerk, maar ik moet nog wel een paar verslagen maken.....

Groetjes

7 reacties

Ik zou het Aan ouders vertellen en zeggen of je met hun kunt praten met je leraar(en) of je het verslag misschien kan uitstellen
Grt Bram
Hoi!
Wat een nare situatie! Ik denk dat je met iemand over moet gaan praten. Misschien je ouders of een leraar/lerares? Misschien geeft dat jou dan minder stress.

Groet,
Evalynn
Wat een vervelende situatie. ik sluit mij helemaal aan bij de mensen die hier boven reageren. ik raad je zeer zeker aan om met iemand die je vertrouwd te praten als je dit moeilijk vind staan er hier ook genoeg medewerkers van de kinder telefoon klaar . verder zou ik er wel even met je docent over hebben of met de vertrouwens persoon op school als het dan even wat minder met je gaat is de school op de hoogte


Mvg

Severide
Heey,

Bedankt voor jullie reacties.
Met mijn ouders valt niet te praten. als ik het zeg dan zeggen ze altijd van ja boei laat het gewoon. Ze leggen ook heel veel druk op mij ik moet vrolijk zijn anders dan praten ze niet met me. Mijn mentor weet wel van de situatie rondom mn zus, alleen waarschijnlijk mag ik toch de verslagen niet later inleveren......

Groetjes
- Onnodige quote verwijderd -

Hoi!
Wat vervelend dat je niet met je ouders kan praten er over. En als je mentor weet over de situatie kan je dan niet misschien met hem/haar gaan praten over de situatie?
Heya, echt vervelend voor je! Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om zo iets mee te maken..
Anyway, probeer er niet te veel aan te denken (Klinkt disrespectloos). Als het goed gaat met haar. Verder voor je schoolwerk: Zou ik tegen je Docent zeggen dat je misschien meer tijd wilt vanwege de omstandigheden. (1-2 weken uitstel, dat moet wel kunnen, waarom niet? Dit is een ernstige situatie) Of met je mentor erover praten (Dat kan ook geen kwaad lijkt mij). Met praten bedoel ik: Haar mee sleuren naar haar kantoor/kamer, en hier uitgebreid praten. Verder heb ik geen advies meer, sterkte & beterschap alsnog!! :)

-Robin
Hoi!

Jammer dat het niet zo goed gaat met je zus. Het is begrijpelijk dat jij daaronder lijdt. Je ouders moeten inzien dat de situatie ook voor jou zwaar is, en niet alleen voor je zus.

Je mentor aanspreken hierover lijkt me een goed idee. Hij/zij kan je helpen. Ik weet niet wat er mogelijk is i.v.m. het verplaatsen van de datum van die verslagen, maar daar heb je een mentor voor. Je mentor kan ook eens met je ouders praten, want ik vind het echt niet eerlijk dat ze zo tegen je doen. Veel mensen onderschatten de invloed van situaties als deze op de omgeving, en je ouders lijken dat ook te doen. Je mentor kan misschien de dingen net iets anders uitleggen, zodat je ouders inzien dat ze niet goed bezig zijn.

Schoolwerk is niet het belangrijkste nu. De school inlichten is handig, zo kunnen ze rekening houden met je situatie. Ze snappen vast wel dat je focus nu ergens anders ligt, en dat je even tijd nodig hebt voor jezelf.
Focus op jouw rust. Probeer eens aan yoga of meditatie te doen, ga een kleine wandeling maken door het park, eendjes voederen, wat je maar wilt. Alles waar je rustig van wordt is goed.

De school inlichten over hoe de situatie nu is lijkt me de beste stap. Zie je dat zitten?

Groetjes
x

Reageer