zenuwachtig

  • 23 January 2018
  • 9 reacties
  • 231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben heel zenuwachtig morgen voor me operatie de groote me geslacht maar heb nooit operatie gehad

9 reacties

Hoi,

Ik denk dat je operatie inmiddels is geweest, sorry dat niemand daarvoor heeft gereageerd!

Hoe is het gegaan? Wil je er nog iets over kwijt? Viel het mee/tegen? Hoe voel je je nu het achter de rug is?

Gr. Pin
Hi,
Heel erg jammer dat ik dit pas later zie.
Was het zoals je voorheen dacht? Etc

( @pin heeft nog wat vragen dus die ga ik niet herhalen)
xX Maii
Heya,

Oh, ik zag deze post helemaal niet! Het spijt me daarvoor! Hoe ging de operatie? Vond je het eng of ging het wel? :)

-Robin
@ Robin_420


goed maar ja heb nog wel pijn maar verder is het goed echt tnxxx voor jou reactie
@ Maii

goed maar ja heb nog wel pijn maar verder is het goed echt tnxxx voor jou reactie
echt omg hoeveel mensen dit hebben gezien maarliefs 110 omg
Hi anoniempje024,

mag ik vragen wat voor soort operatie ze hebben gedaan en volgen er nog meer operaties en hoe lang moet je daar dan nog op wachten?
Ik vraag het uit belangstelling en ook een beetje voor andere transgenders.
Hoe oud ben je nu, want ik las in een andere reactie van je dat je al vroeg uit huis was gegaan en mag je binnenkort uit het ziekenhuis of ben je er al uit en wie is er dan om voor je te zorgen of knap je normaal gesproken snel op van zo'n operatie.
Sorry voor alle vragen, maar ik weet er niet zoveel van hoe dat allemaal gaat.

Sterkte igg

Groetjes,
M&M's

@ M&M's

ze hebben de vaginaplastiek gedaan e volgt bij mijn nu nog 1 operatie dat is de borstvergroting
ik ben over 3 weken is de weer een operatie ik ben nu 19 klopt ik ben Sins me 14 uit uit ik heb toen ik 13 was een vriend en ben op me 14 bij hem gaan woon en we zijn nu getrouwd deze operatie doet wel pijn veel de herstel tijd is half jaar en me vriend zorgt voor me groetjes anoniempje024


Groetjes,
M&M's[/quote]
Hi anoniempje24,

wow, allereerst bedankt voor je antwoord.

Je hebt al een heleboel meegemaakt in je leven. Ik ben blij om te lezen dat je liefdevol bent opgevangen door je vriend, nu je man.

Ik heb wel van die programma's van "Hij is een zij" op tv gekeken met o.a. Loena en die vond ik zo dapper allemaal en indrukwekkend wat er gebeurde en nu hoor ik het echt van iemand die dit ook allemaal heeft meegemaakt.

Zelf ben ik gay en mijn twinbroertje ook en we hebben sinds vorige zomervakantie en vriendje en het gaat best goed met ons over het algemeen. Wij hadden die serie "Uit de kast" met Arie Boomsma gekeken en toen dus ook die serie van hem of transgenders.

Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je niet te veel pijn hebt en alvast sterkte voor de borstoperatie.

Hoe voelt het nu je eindelijk in het lichaam zit dat bij je hoort? Of is het nog te vroeg na de operatie om er iets over te kunnen zeggen.

Heel veel sterkte, beterschap en liefde toegewenst van mijn twin en mij aan jullie samen.

Groetjes,
M&M's
na het gaat nu zeker beter en echt supper tnxxxxx voor je steun

Reageer