zelfnmoord brief

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 300 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Ik heb een tijdje geleden een brief geschreven gewoon om alles van me af te schrijven. Het was een afscheidsbrief voor als ik zelfmoord zou plegen, ik had hemop een plank onder mn bureau gelegd.
Afgelopen weekend was ik bij een vriendin logeren en ik ben nu weer thuis maar mn moeder zei net dat ze die brief heeft gelezen en nu wil ze dat ik straks met haar mee ga naar de huisarts mar daar heb ik helemaal geen zin in. Ik had die brief alleen maar geschreven om alles van me af te schrijven.
Ik weet niet wat ik nu moet doen ik wordt gek.

5 reacties

Hey Lexyhoop,

Wat een lastige situatie, misschien helpt het als je jouw moeder verteld wat het eigenlijk was. Het zal misschien haar gedachte veranderen.

Jouw moeder doet dit omdat ze bezorgt is. Misschien kan de huisarts helpen met het ene wat jou dwars zit. Maar doe wat je fijn vindt. Niemand verplicht jou om te praten.

Weet wel dat de huisarts een geheimenplicht heeft. Alles wat jij vertelt moet hij geheim houden als jij daarom vraagt. Als hij dat niet doet kan hij zijn baan kwijt raken.

'k hoop dat je hier wat aan hebt.

xx Darlingyou
Reputatie 2
Badge +3
Beste lexyhoop

Ik ken het gevoel en de positie waar je nu in staat probeer je moeder uit te leggen dat je het aleen van je af wou schrijven en niet echt wou doe

Anne
Bedankt voor jullie reactie

Mn moeder had de huisarts hier naartoe laten komen omdat ik niet mee wou. Ik ga binnenkort naar een psycholoog.
Mn moeder snapt er vlgns mij helemaal niks van ze geeft ook niet om me dat weet ik. Het gaat haar niet om mij maar om haar reputatie en dat zij krijgt wat ze wil. Ze wil dat ik ga werken (daarvoor ben ik ook naar een gezins hulp ofzo geweest omdat mn ouders het niet voor mekaar kregen) maarik heb daar helemaal geen behoefte aan. En nu nadat ze die brief heeft gelezen zit ze me nog steeds te pushen om te gaan werken terwijl ik al boos op dr ben omdat ze tussen mijn prive spullen heeft zitten rondneuzen en dan wil ze nog steeds dr zin doorzetten. Ze zit een beetje raar in mekaar ik denk dat ze iets heeft ofzo.

Liefs lexy
Heyy, misschien kan je er een betere plek voor zoeken. Ik heb een boekje waarin ik alles van me af schrijf. Ik verstop het in het laatje van m'n bureau onder allemaal boeken. Nog nooit heeft iemand het gevonden en m'n moeder komt best wel vaak m'n kamer binnen als ik er niet ben. En dan ruimt ze ook nog op.

Xx schildpadje01
Hoi @Schildpadje01

Dankje voor je reactie.
Bij mij lag het ook op een plek waar mn moeder normaal nooit komt, maar toen een keertje wel. Ik leg het nu in een kastje van mn bureau die op slot kan, dan kan in elk geval niemand erbij.

Liefs Lexy❤

Reageer