Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zelfmoord waar is het goed voor?

Lieve mensen ik heb vaak nagedacht over zelfmoord dat wel....
Maar pogingen en echt daden van me worden willen maken...?
Dat niet!
En ik ben blij dat ik het niet gedaan heb... want je mist zoveel mooie dingen zoveel pracht.
Zoveel liefde en zoveel vriendschrap.
Want hoe mensen dan ook denken over dood gaan en wat na de dood....
In de hemel of juist gewoon onder de grond begraven enzovoort...
Dood is dood in mijn ogen wij zien niet waar je beland misschien ben je wel negens.... alleen voor altijd.
Dus maak het beste van het leven zorg dat het niet nodig is om over zelfmoord na te denken.
Zorg dat jou leven beter word door jou omdat jij alles wil veranderen.
Want zelfmoord is nooit de beste oplossing
Xxx Een LiefMeisje

11 reacties

'Dan ben ik met je eens!' Er valt nog zo veel mooi's te beleven op deze wereld. Jullie zullen wel denken, dan kan ze nu wel zo zeggen. Maar het is zo.

Xx
Helemaal mee eens!

Ik geniet ook echt van de kleine dingen! Niet eens echt de 'grote' dingen die er gebeuren, als is het maar dat iemand spontaan hallo tegen me zegt 🙂 Daar kan ik van genieten!
Jullie hebben geluk.
Blij zijn, is iets wat ik niet meer ken.
Als er mensen naar je zwaaien of lachen, daar word ik ook vrolijk van! En geniet echt van de kleine dingen zoals ''Tough Cookie'' zegt.

x''
Jullie hebben geluk.
Blij zijn, is iets wat ik niet meer ken.

Geloof me ik weet hoe jij je voelt. Ik heb al heel wat voor me kiezen gehad afgelopen jaren. Huisuitzettingen, geen gas, licht en water. Een vader die altijd weg is door een andere vrouw. Een moeder die van verdriet in stort en waar jij dan voor moet zorg in plaats van zij voor jou. Je vader denkt alleen no maar aan het broertje wat je gaat krijgen ( half broertje ). En zo kan ik nog wel doorgaan....
Maar je toekomst maak jezelf jij bepaald je leven! Jij moet zorgen dat je de goeie kanten ervan blijft zien. Zorg ervoor dat je vaak even met vrienden bent. Of praat met de kindertelefoon. Lucht je hart en blijf positief! Dat is het enige wat echt helpt geloof me.
XXXXXXX & Nog meer Kusjes van : LiefMeisje
zkr wel mee 3eens, ik heb pogingen gedaan en nu spijt!!!

er ik nog zoveel meer, en zoveel moois!!!
Ik zie het ook nie zo meer zitten.
goed gezegd, ik heb het vroeger een aantal keer geprobeerd en ik ben blij dat het niet gelukt is. Ik ben nu terug gelukkig en zie het nut van het leven terug in. Als je aant zelfmoord denkt denk je meestal dat het wel een oplossing is, maar dat is het niet. Er zijn echt veel ùensen die ja gaan missen, ook al denk je van niet. Maar als je aan zelfmoord denkt geef het niet op en blijf vechten en vooral praat erover.
http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png mensen zijn zat van het leven je hebt wel een beetje gelijk maar wat kan je eraan doen ze willen zelfmoordplegen ze zijn zat om de mensen die niet om hun geven ze zijn zat om hun hele leven hoe het is begonnen maar je hebt nog een eind van je leven dus mensen zelfmoord lost niks op...
Ik denk ook vaak aan zelfmoord , maar je hebt zeker gelijk, je kan beter blijven leven er zijn veel te veel leuke dingen.

Succes ermee he :)

xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen