zelfmoord poging

  • 4 June 2018
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

ik sta op het punt mezelf wat aan te doen, ik zie het totaal niet meer zitten alles is met te veel voel me al weken depri alles zit tegen iedereen laat me ziiten ik voel me zo eenzaam. ik voel me zo nutteloos op deze wereld kan niks goed doen iedereeen haat me
sinds ik uit de kast ben dat ik op meisje val enzo veel vrienden hebben me laten vallen omdat ze het viezen vinden sinds die ttijd pesten ze me krijg haat berichten enzo dus nu voel ik em raar en wil ik gewoon normaal zijn zoals iedereen ik wil geowoonnn dood

6 reacties

Hey,
Jammer dat je je zo rot voelt!!
Het is wel eens zo dat eigenlijk alles wel tegen zit, maar is er dan echt niks meer, al is het maar een heel klein dingetje, waar je het nog wel voor zou willen doen? Er is vast wel iets! Je moeder, een dier, familie of iets anders?
Kijk zoveel mogelijk naar dat ene ding waar je nog wel graag voor wil leven en denk daar iedere keer weer aan als je jezelf iets aan wil doen. Ik weet zeker dat je over een paar jaar blij zou zijn als je jezelf niks aan doet. Alles is dan vast veel beter.
Als je het nou echt niet meer ziet zitten (zoals nu dus), kun je bellen naar de kindertelefoon of naar 113. Zij kunnen je helpen. Ook moet je iemand zoeken die je kan helpen. Een vriend, een vertrouwenspersoon, een psycholoog??
kortom, doe jezelf niks aan. Jij bent veel te veel waard om jezelf iet aan te doen en er komen ook echt weer tijden dat je je weer wel goed voelt.
Jonah
Hey,
Jammer dat je je zo rot voelt!!
Het is wel eens zo dat eigenlijk alles wel tegen zit, maar is er dan echt niks meer, al is het maar een heel klein dingetje, waar je het nog wel voor zou willen doen? Er is vast wel iets! Je moeder, een dier, familie of iets anders?
Kijk zoveel mogelijk naar dat ene ding waar je nog wel graag voor wil leven en denk daar iedere keer weer aan als je jezelf iets aan wil doen. Ik weet zeker dat je over een paar jaar blij zou zijn als je jezelf niks aan doet. Alles is dan vast veel beter.
Als je het nou echt niet meer ziet zitten (zoals nu dus), kun je bellen naar de kindertelefoon of naar 113. Zij kunnen je helpen. Ook moet je iemand zoeken die je kan helpen. Een vriend, een vertrouwenspersoon, een psycholoog??
kortom, doe jezelf niks aan. Jij bent veel te veel waard om jezelf iet aan te doen en er komen ook echt weer tijden dat je je weer wel goed voelt.
Jonah


hooii
ja wel me moeder, en me vriendin, maar het gaaat steeds slechter met me sinds ik uit de kast ben dat ik op meisje val enzo veel vrienden hebben me laten vallen omdat ze het viezen vinden sinds die ttijd pesten ze me krijg haat berichten enzo dus nu voel ik em raar en wil ik gewoon normaal zijn zoals iedereen ik wil geowoonnn dood
Haii,
Ik zit in precies het zelfde scheutje als jij. Ik voel me ook super slecht en depri, en nergens vindt ik geluk of liefde. Niemand die wilt voelen wat wij voelen op dit moment. Ik hoop dat Niemand het ziet want ik wil niet in een opvang huis zitten. Maar mijn eigen famillie zit me tegen, zei weten hier niets van. Ze hebben nooit een keer dankjewel gezegd tegen mij, en alles doe ik verkeerd. Ik werk me dood, op school, thuis en buiten. En dan vraag ik 1 keer of ik een uurtje naar buiten mag en dat mag dan niet. Ik voel me echt rot, het wordt wellis waar steeds erger. En die gedacht van dat ik dood wil komt steeds dichterbij. Ik heb echt super veel medelijden met je en ik wil ook snel geholpen worden want zo wil ik me niet meer voelen. Het is gewoon genoeg geweest. Ik heb genoeg tranen laten vallen.

X

- Bericht aangepast door De Kindertelefoon -
[quote=hebhulpnodig123]Haii,
Ik zit in precies het zelfde scheutje als jij. Ik voel me ook super slecht en depri, en nergens vindt ik geluk of liefde. Niemand die wilt voelen wat wij voelen op dit moment. Ik hoop dat Niemand het ziet want ik wil niet in een opvang huis zitten. Maar mijn eigen famillie zit me tegen, zei weten hier niets van. Ze hebben nooit een keer dankjewel gezegd tegen mij, en alles doe ik verkeerd. Ik werk me dood, op school, thuis en buiten. En dan vraag ik 1 keer of ik een uurtje naar buiten mag en dat mag dan niet. Ik voel me echt rot, het wordt wellis waar steeds erger. En die gedacht van dat ik dood wil komt steeds dichterbij. Ik heb echt super veel medelijden met je en ik wil ook snel geholpen worden want zo wil ik me niet meer voelen. Het is gewoon genoeg geweest. Ik heb genoeg tranen laten vallen.

X

Heyy denk eens goed na hoe je geholpen kan worden , als dit eventueel niet lukt kun je altijd bij je moeder of bij je vriendin om hulp vragen 🙂
[quote=Hugo]Haii,
Ik zit in precies het zelfde scheutje als jij. Ik voel me ook super slecht en depri, en nergens vindt ik geluk of liefde. Niemand die wilt voelen wat wij voelen op dit moment. Ik hoop dat Niemand het ziet want ik wil niet in een opvang huis zitten. Maar mijn eigen famillie zit me tegen, zei weten hier niets van. Ze hebben nooit een keer dankjewel gezegd tegen mij, en alles doe ik verkeerd. Ik werk me dood, op school, thuis en buiten. En dan vraag ik 1 keer of ik een uurtje naar buiten mag en dat mag dan niet. Ik voel me echt rot, het wordt wellis waar steeds erger. En die gedacht van dat ik dood wil komt steeds dichterbij. Ik heb echt super veel medelijden met je en ik wil ook snel geholpen worden want zo wil ik me niet meer voelen. Het is ewoon genoeg geweest. Ik heb genoeg tranen laten vallen.















Dat is het dus, mijn moeder. Ik heb het gevoel dat ze me nooit wou. Ze doet op het ene moment aardig maar op het andere moment kan ik wel vluchten. En ik durf het niet aan mijn vriendin te vertellen. Ookal vertrouw ik der super erg. Ik durf het niet



X

Heyy denk eens goed na hoe je geholpen kan worden , als dit eventueel niet lukt kun je altijd bij je moeder of bij je vriendin om hulp vragen :)
Reputatie 3
Badge +8
Contacteer 113.

Reageer