zelfmoord plegen. ik kan niet meer, sorry!

• 1 October 2015
  • 40 reacties
  • 2777 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Sorry mensen die dit lezen.

Ik hoop echt dat dit he laatste is wat ik hier zet.
Ik kan het niet meer
Alles wordt alleen maar erger
Iedereen haat me
Ik moet gewoon dood .

Het spijt me heel erg
Het spijt me echt heel erg

Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.

Sorry 😞

40 reacties

heyhey
sorry dat ik niet actief ben geweest op het forum..... ik kon gewoon niet.. het gaat op dit moment zo slecht met me, ik wou wel reageren,maar ik was hier gewoon niet toe in staat..... het spijt me, want ik wil jullie allemaal zo graag helpen! er zijn heel veel dingen gebeurd de laatste maand maar waarschijnljk boeit toch niemand dit. in de afgelopen maand mocht ik ineens weer thuis wonen..... ineens kwamen ze met ja, je moet weer naar huis toe..... wauw, daar heb ik echt wt aan... dus niet 😞 met eten gaat alles steeds weer slechter en snijden ook. heb de laatste tijd steeds vaker paniekaanvalllen e ik kan dit gewoon niet meer. i'm giving up (again...) sorry. maak je maar niet druk om miij... dat heft nu toch geen zin meer..... ik hoop dat het met jullie allemaal een stuk beter gaat dan met mij 🙂 want jullie verdienen het niet om je zo kut te voelen!!! plz keep fighting sweeties!! jullie kunnen het! ik weet het zeker!

goodbye......

xxx
Ik maak me wel degelijk druk om je, denk alsjeblieft iet dat niemand het wat boeit want dat doet het wel!!!

Kl*te om te horen dat het nu weer zo slecht met je gaat.. Ik wou dat ik wat voor je kon betekenen :(
Ik snap echt niet waarom je nu ineens weer thuis moet wonen enzo.... Blijf alsjeblieft hier op aarde, blijf leven, ik weet zeker dat er iets is dat je moet kunnen helpen. Er moet íéts zijn, misschien komt het pas over vijf jaar, maar het is er, en je wilt het niet missen.
Als je wat kwijt wilt, gewoon zeggen hoor! Ik kijk hier niet voor niks; ik wil weten hoe het met je gaat en kijken of ik je misschien kan helpen.

We zijn er allemaal voor je!!
Liefs van mij
Hoi wannebeloved,

ik wil graag weten hoe het met je gaat
hopelil hoor ik iets van je

gr mees
heii,
sorry dat ik echt heel erg lang offline ben geweest. ik had even niet de behoefte om achter het forum te zitten.

mees:
het gaat wel oke met me, er zijn veel dingen gebeurd in de tussentijd en er is thuis steeds vaker en vaker ruzie met mn moeder en broertje. mn benen zitten onder de blauwe plekken en het wonen thuis vind ik echt verschrikkelijk. ik ben nog steeds bezig om mn leven weer op te pakken. het is zo verschrikkelijk moeilijk. iedere keer weer tegenslagen die me opbreken. ik ben heel erg mn best aan het doen op te stoppen met snijden en ik probeer te recoveren maar het is zoooooooo moeilijk..... ik ben vandaag 19 dagen clean van snijden. het is alleen zo moeilijk om dit vol te blijven houden. ik hoop dat het met jou beter gaat dan met mij 🙂 ik wens jou (en de rest die dit leest) het allerbeste toe voor 2016!!!!!

xxx
Heyy wannabeloved!

Ik ben echt super blij dat je probeert te stoppen met snijden!
Je hebt al 20 dagen volgehouden. Je kan dit echt. Ik geloof in je!
Happy New Year!
wow wat heftig dit allemaal zeg!!
maar ik leef met je mee ik heb zelf namelijk ook heel vaak de neiging tot zelfmoord een meisje uit mijn klas heeft me nog net op tijd van het spoor gekregen anders was ik er niet meer geweest!.......slik....... veel suc6!!
hou het zo en echt niet zelfmoord plegen ik heb zelf affentoe nog die neiging maar dan denk ik steeds aan dat meisje en mijn vriendje en dan denk ik ik kom er wel over heen!! jij hebt vast wel iemand waaraan je op van die moeilijke momenten kunt denken!!
nogmaals ik leef met je mee.....

XX:)
Blijf vechten! Ik weet dat je dat kan!
Ik ben blij dat je nog leeft. Misschien is het wel beter voor je als je van de gesloten afdeling naar een andere afdeling gaat. En misschien lucht het wel op als je weer naar school mag. Aangezien je dan weer contact hebt met de buitenwereld, en niet een soort van 24/7 opgesloten zit in een inrichting.
Ik hoop dat er snel weer een update van je komt, aangezien ik graag zou willen weten hoe het nu met je gaat.

xx
plz geef een teken van leven ik maak me echt veel zorgen over je!!♥♥♥
ik ook anoniempje013
Heyy, dr is helemaal niets om je zorgen over te maken!

Ik kan wel nog meer updates hier gaan plaatsen, maar ik ben bang dat ik dan te ver off-topic ga en dat ik een waarschuwing van de kindertelefoon ga krijgen... Ik heb een ander topic geopend van de week, misschien kan je daar in kijken. Dan weet je misschien iets meer
Ik zou je misschien een tip kunnen geven als je het even niet ziet zitten thuis ga dan naar je opa oma of vrienden dat helpt soms ook dat doe ik vaak ook als mijn stiefvader weer eens vervelend doet ik hoop dat je hier wat aan hebt maar als jouw klas gemeen doet kun je ook nog naar een andere klas gaan en daar overnieuw beginnen
fijn dat het goed gaat wannabeloved!:D

Reageer