zelfmoord plegen. ik kan niet meer, sorry!

• 1 October 2015
  • 40 reacties
  • 2777 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Sorry mensen die dit lezen.

Ik hoop echt dat dit he laatste is wat ik hier zet.
Ik kan het niet meer
Alles wordt alleen maar erger
Iedereen haat me
Ik moet gewoon dood .

Het spijt me heel erg
Het spijt me echt heel erg

Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.

Sorry 😞

40 reacties

Hoi WannaBeLoved,

Wat naar dat je je zo rot voelt. Goed dat je dit deelt op het forum.
Als je behoefte hebt om te praten kun je natuurlijk met de Kindertelefoon bellen en de mensen van 113 online (0900-0113) kunnen ook heel goed een luisterend oor bieden.

Groetjes en sterkte,

Miralda A
de Kindertelefoon
Lieve wannabeloved,

Ahw... heftig meid! Ik snap echt helemaal wat je voelt nu. Ik snap dat je zo graag zelfmoord wilt plegen. Zo graag een eind wil maken aan wat er nu allemaal om je heen gebeurd en wat je nu allemaal voelt.

Ik begrijp dat het niet helpt als ik zeg dat je moet volhouden, want ja, hoe doe je dat als je er echt zo doorheen zit? En als ik zeg dat er mensen zijn die om je geven, zal dat je misschien ook weinig doen. Daarom weet ik niet zo goed hoe ik je kan helpen.

Kan je misschien vertellen of er nu iets is gebeurd waardoor het voor jou echt duidelijk is geworden dat je nu zelfmoord wilt plegen? Zou je erover willen praten?

Ik hoop echt dat je het niet doet!! Al denk je dat de hele wereld jou haat, geloof me, er zijn mensen die echt om je geven en die je echt gaan missen als je het zou doen. En als je dat nog niet gelooft, zal ik je zeggen dat ik het verschrikkelijk zou vinden als jij zelfmoord pleegt. Ik geef om je! En ik wil niet dat jij jezelf wat aan gaat doen.

Wil je alsjeblieft blijven vechten? Ik weet wat je doormaakt, ik begrijp je helemaal, zullen we dan samen vechten?

xxx
heey, mocht je dit nog lezen. doe het niet. dat is mijn eerste tip! maarja dat zegt iedereen. geloof mij ik weet precies hoe jij je voelt. maar ga er ff tussenuit. wat je leuk vind. je grootste hobby. doe dat. skip school gewoon. en doe even wat je leuk vind. zoek een goede vriend/vriendin op waar je alles bij kwijt kan. en kom tot rust. geloof me, er is nog super veel om te zien in de wereld. ook al lijkt dat op dit moment niet het geval
Niet doen!! Er zijn echt veel meer mensen dan je denkt die heel veel om je geven, en zij gaan je ook nog hun hele leven blijven missen als je dit doet.
Ik heb zelf geen idee wat het is om dit te voelen, maar ik heb er wel veel over gelezen en daarom weet ik dat iedereen die een zelfmoordpoging heeft ondernomen die mislukt is, er blij om is dat die mislukt is.

Ik geef ook om je!!!!

xxx Isa
Lieve .WannaBeLoved. ,

Dit is echt heel erg om te lezen..  Volgens mij zit je er aardig doorheen. Maar je mag echt niet opgeven! Je zit nu in je dieptepunt, dus het kan vanaf nu alleen nog maar beter worden! Echt je bent een harstikke lieve meid. Je reageert heeel vaak en je helpt iedereen! Zo iemand als jij moet niet dood. Zo iemand hoort lang en gelukkig te leven.

Ik keek even naar je laatste activiteit op dit forum en dat was gister. Godzijdank! ik was echt bang dat je al gegaan zou zijn!  Ik weet niet preccies wat er met je aan de hand is. Maar voor alles is een oplossing he!! dat moet je niet vergeten. &je bent niet alleen! We steunen je! Niet alleen de mensen hier op het forum maar ik weet zeker dat je vrienden en familie er ook voor je willen zijn nu dat je ze nodig hebt!

Hé ik wil er ook wel is niet meer zijn hoor! Dat heeft iedereen wel is. Daar hoef je echt geen sorry te zeggen! Het is helemaal niet erg!

Wat is er dan allemaal met je aan de hand?? Wat word erger?? En waarom voel je je zo klote?

Vertel het me alsjeblieft! Ik wil heel graag voor je meedenken aan een oplossing! Want ik beloof het je.. de oplossing is er. Die moeten we alleen nog even voor je vinden!

Alsjeblieft hou vol! Het komt goed meis, keep your head up!!
Ik hoop gauw van je te horen!

xx hartjefoood
Hee WannaBeLoved,

Als je dit leest; wil je alsjeblieft een teken van leven geven? Ik ben erg ongerust en ik hoop heel erg dat je nog leeft. Jij verdient het om te blijven leven, om gelukkig te worden, dat verdien je. Je bent echt een van mijn favoriete forumleden hier en ik zou je echt niet kunnen missen! Weet dat ik aan je denk, ik vind het heel moeilijk om alleen maar te kunnen hopen dat je nog leeft en niks te kunnen doen om je te helpen. Suïcidaal zijn is super super zwaar, dat weet ik, maar het is tijdelijk. Je kunt je hier doorheen slaan en het kan alleen maar beter worden dan dat het nu is.

Alsjeblieft,
blijf.

alle liefs van mij
hey 
ik hoop echt zo erg dat je er nog bent ...
alsjeblieft blijf volhouden. ik weet dat het super zwaar is maar geloof me de aanhouder wint !
vorig jaar was mijn leven kapot ik kon net zo als jij niet meer verder ( dacht ik ) ik heb geprobeert hier weg te komen maar dit is gelukkig niet gelukt
ik heb zo hard aan alles gewerkt gevochten en ik ben er super sterk uitgekomen .... tuurlijk heb ik nog wel is momenten dat ik me kut voel en dat zal altijd zo blijven maar geloof me ga door met je leven zelfmoord is geen optie 
je kunt het !!!!
hopelijk lees je dit nog

liefs mij 
doorgaan, er zijn altijd mensen die om je geven, en anders, blijf lekker praten.
Zoek een chatsite op en ga lekker praten over je hobby's.

Plz ik hoop dat je dit nog leest, zowel sterkte hoor

Veel liefs ❤
Lieve .WannaBeLoved. ,
meid ik maak me echt heeel veel zorgen om je! Ben je er nog!? Hoe gaat het nu met je? Wil je please reageren..? Ik hoop echt dat het goed met je gaat!
xx hartjefoood
heyhey

sorry sorry sorry dat ik niet reageerde.......

ik zal alles uitleggen:

ik heb een zelfmoord poging gedaan. de zoveelste. ik nam een overdosis pillen en raakte uiteindelijk buiten bewustzijn op school. ik werd naar het ziekenhuis gebracht en heb daar 3 dagen gelegen.
na die 3 dagen ben ik uit huis gelpaatst. ik woon nu in een gesloten inrichting.
met alles wat ik doe wordt ik gevolgd. ik word er helemaal gestoord van!!

ik hoopte zo erg dat dit de laatste zelfmoord poging zou zijn..... :(

ik ga voorlopigniet meer naar school, moet waarschijnlijk stoppen met mijn opleiding en alles word hier van me afgepalt. ik mag hier helemaal niks.
ik wordt gedwongen om te eten, en ik voel me net een klein kind wat niks kan doen zonder dat er 24/7 mensen op me letten.

snijden is alleen maar erger geworden.
ik heb op dit momen in totaal 17 hechtingen in 3 verschillende wonden op mn likerarm en er zitten 2 wonden op mn rechterbeen met in totaal 11 hechtingen.

ik weet niet meer wat ik allemaal moe doen. het is gewoon allemaal teveel geworden.... :(

ik weet niet wanneer ik weer op het forum kan.. als ik de mogelijkheid heb zal ik (als er iets boeiends is gebeurd) een update geven

bye guys 
ahw... meis! Wat erg!!
Hier ben ik echt heel erg van geschrokken!
En toch ben ik blij dat je nog leeft. Ik wil niet dat jij zelfmoord pleegt. Ik geef om je en hier op het forum nog veel meer mensen.
Heb je gezien dat mensen ongerust werden om je, terwijl ze je niet eens echt kennen?
Echt waar, er zijn mensen die om je geven, en niet willen dat jij zelfmoord pleegt!
Die willen allemaal dat jij je weer gelukkig gaat voelen.

Ik snap dat je je nu waarschijnlijk nog wel heel erg alleen en wanhopig zal voelen.
Ik wou zo graag dat ik je kon helpen... 
Ik hoop wel dat ze je in die inrichting goed kunnen helpen en dat ze er echt voor je zijn.
Want dat ben je waard. Je hebt genoeg gevochten, en je verdient hulp en liefde van anderen.

Ik weet niet of je het mag/wil maar alles wat je kwijt wil kan je hier vertellen.
Wij willen naar je luisteren en je helpen.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!  <3
xxx
Ik weet wat je mee maakt  ik denker soms wel over maar ik zet door sterkte 
reageer als je er bent 
liefs van wbanaan
Lieve meid. Als je dit leest. Pleeg geen zelfmoord, dat is geen uitweg. Er zijn genoeg mensen die toch van je houden, ook al is dat lastig te begrijpen. 
Blijf volhouden, blijf vechten ervoor!

Sterkte! xx
Oh meis wat ben ik blij weer wat van je te horen!!! Ik heb echt ontzettend veel aan je gedacht de laatste tijd, ik was zo bang dat je dood was!! Wat vreselijk om te horen hoe je het nu hebt in de inrichting. Ik hoop heel erg dat het straks helpt en je je wat beter gaat voelen, dat verdien je! 
Je moet het ook niet met pillen doen ...
Lieve wannebeloved

ik zie deze post nu pas
ik hoop dat alles met je goed gaat
ik maak mij heel erg veel zorgen!
alsje blieft ben er nog!
oh ik zie net jouw post ( beetje dom van mij)

ik ben heel blij dat je er nog bent!
ik snap dat je het stom vint in de inrichting maar ik hoop echt dat de mensen daar jouw een beetje kunnen helpen!!!!!
want jij verdient niet allemaal verdriet en alles!
ik hoop dat ik snel iets van je hoor!
heel veel succes nog met alles!

grrr meeees
Lieve .WannaBeLoved. 
Toen ik las dat je nog een poging hebt gedaan schrok ik echt heel erg! maar ben echt super blij dat je er nog bent! Ik hoop voor je dat dit echt de laatste is!
Wat rot dat je het zo vervelend vind in die inrichting, snap ik wel hoor! maar misschien is het wel het beste. Want je mag echt niet dood! en je moet echt stoppen met snijden meis.. ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan maar misschien dat ze je daar in die inrichting mee kunnen helpen!
Meid je bent echt een hartstikke leuk persoon dus je mag echt niet opgeven! Die inrichting kun je toch wel aan? Je bent sterk, vergeet dat niet. Als je dan weer naar huis mag zal je je vast beter voelen! het komt goeed, en vanaf dan zal het alleen nog maar beter worden!
Keep your head up!
xx hartjefoood
Och lieve meid ik ben nieuw op deze site maar ik begrijp je gevoelens zo ontzettend goed ik heb het zelfde en ik ben daarvoor nu opgenomen in het Sophia ziekenhuis psychiatrie dus meid ik snap je gevoelens heel goed maar doe jezelf dit niet aan want ik geloof erin dat je prachtig bent heel veel sterkte en je mag me altijd berichten sturen !!!

liefs Milly????????
heyheyy

een update,

er is eigenlijks niets boeiends gebeurd haha

depressie is wel weer erger geworden, en ben ook nog steeds heel erg suïcidaal........

de ene dag is het enigste wat ik wil slapen en snijden en de andere dag wil ik gwn dood...
waarom is het leven toch zo ..... moeilijk?!

ik kan mezelf nu nii eens meer snijden zonder dat ze lopen te zeiken..
t is zoooo kut :/

ik hoop dat ik hier snel weg mag (wat wss toch nii gaat gebeuren..)
dan kan ik tenminste weer gwn verder met snijden en gwn een soort van normaal leven leiden

living right now is a ****ing hell.
i can't do anything right
everything is my own fault
i hope there comes a day really really fast that i can die, because like this, i don't even have a life, so why don't you just shoot me?!
i'ld be a lot happier when i'm dead.
i'm sure :(

ik heb nog geen idee of ik nog verder kan met mijn opleiding.....
en als ik al verder kan ermee, moet ik toch naar de andere klas toe die de 4 jarige opleiding doen, want ik heb nu toch al veel te veel gemist.....

ik wou dat ik noooit geboren was.

just don't worry about me, i'll be fine. or not. whatever. just don't care. it's okay. nobody ever cares about me

byeeee ❤
WanaBeLoved
plz doe het niet!!!
ik ben heel blij dat je er nog bent en hou vooral vol, ik heb geen ervaring met dit onderwerp maar het is niet vijn en zoals veel mensen zeggen er is sowiso iemand die van je houd en als je dat niet wil geloven ik vind jou echt een topper en dat staat niet voor niets onder je naam bij de kindertelefoon.

Groetjes Davey
oke die DinaVDB_ is oprecht gebanned plz let hier niet op WannaBeLoved want helaas zijn er altijd zulke mensen die ken ik jammer genoeg ook.
(Sorry als er veel spelvouten in zitten ik ben namenlijk Dyslect)
heyy

davey,
ik had het berichtje van DinaVDB_ gellezen voordat het werd verwijderd.......
heel erg bedankt hoe je daarop reageerde 🙂 dat was heel erg lief van je

ze zijn nu aan het kijken of ik over mag naar een 'gewone'afdeling in plaats van de gesloten afdeling.......
geen idee waarom, mrja t zal allemaal wel.

als ik eventueel op die andere afdeling zit moet ik ook weer naa school :/
ik stress nu al heel erg...

ik moet alle toetsen inhalen, huiswerk inhalen, presentaties inhalen, stages regelen....
pffff nog zoveel te doen STRESSSSSSS

ik denk nog steeds iedere keer na over wat er gebeurd zou zijn als mn zm poging wel was gelukt.....
wie had me gemist.....
wat had er allemaal gebeurd.....

ik snap ook nog steeds niet het nut van leven eigenlijk. je bent op de aarde, je leeft je leven, je plant jezelf voort (of niet) en je gaat dood..... wat is het nut dan van leven?
vroeg of laat ga je toch wel dood.

sorry teveel nagedenk (?) enzo

ik zal proberen om weer iets valer actief te zijn op het forum en ik zal proberen jullie wat meer te helpen

xxx
hey WannaBeLoved,

Doe het absoluut niet, een vriendin heeft iets meer dan een jaar geleden zelfmoord gepleegd en in de periode daarna heb ik me (niet alleen daardoor) zo ongelofelijk depri gevoeld dat ik ook op het punt heb gestaan om het te doen.

Het is vreselijk om iemand op die manier te moeten verliezen.

Plz leef nog tot je over de 100 bent 

xx
hey wannabeloved,

een jaar geleden zat er een meisje in school die erg veel problemen had en heel erg veel werd gepest. ze wou niet meer naar school en ging dus steeds spijbellen. toen ze na een jaar in ons klas kwam besloot ik om met haar te praten, omdat ze steeds alleen was, ze bleek een heel aardige meisje te zijn!! uiteindelijk vertelde ze dat ze zelfmoord pogingen wou doen toen ze nog in de andere klas zat, op dat moment schrok ik heel erg. als zij nooit in ons klas zou terechtkomen was ze waarschijnlijk overleden.
wannabeloved doe het aub niet ik probeer met dit verhaal duidelijk te maken, dat er genoeg aardige mensen zijn. ik geloof dat jij er ooit eentje gaat ontmoeten. tenzij je een einde gaat maken aan het leven. als je door gaat met je leven kan je nog een mooi gezin krijgen, omtmoet je de ware. het is zonde voor zo'n goed hartig iemand zoals jij. please please doe niet. geloof mij ook al ken ik je niet ik ga je super erg missen!!!

xxxxxkleintje

Reageer