Vraag

zelfmoord aan vrienden vertellen

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyy, 

ik heb zelfmoord gedachtens al best een tijdje nu en we deden laatst truth or dare. Ik had truth toen vroeg diegene wat is je grootste geheim ik wou het zeggen maar ik kon het gewoon niet ik wil wel graag steun maar ik weet niet hoe.

groetjes, 

ik weet geen naam123


2 reacties

Heyy,

 

Ik snap hoe je je voelt en dat gevoel is nooit leuk.

wat ik alleen kan zeggen is praat erover hoe moeilijk het ook is.

Als je het moeilijk vind doe het dan in kleine stapjes.

Als je toevallig iemand kent die je heel goed kent en vertrouwd probeer het dan tegen diegene te vertellen.

Erover praten is moeilijk maar ik weet zeker als je erover praat het je dan ook oplucht. Praten helpt en je kan er niet alleen mee rondlopen. Want je rugzak is al vol maar als je niet erover praat word het alleen maar voller en is het gewoon klaar. Je kan er het beste over praten en er is vast mensen die je willen helpen en er voor je zijn!

is er misschien iemand op school? een vertrouwenspersoon? misschien kan je het tegen haar/hem vertellen die willen jou vast helpen.

You can do it!

Reputatie 4
Badge +4

Heyy @ik weet geen naam123 

Wat naar voor je dat je zelfmoord gedachten hebt. Helpt het om ergens te zitten en het dan te vertellen. Ik dacht misschien werkt dit want truth or dare is een spelletje en wordt vaak als grap gezien, dus misschien kan je dit ergens in een restaurant ofz.?

Nogmaals wat naar voor je.

Groet @Socrates 

Reageer