Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zelfmoord

• 16 september 2012
  • 18 reacties
  • 1299 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil dood
dood dood dood
ik kan niet verder.
ben dood ongelukkig
ik wil dood dood dood
door jou leef ik nog,
maar ik kan het niet aan!
ik wil zo graag zelfmoord plegen!!

18 reacties

meis,
alsjeblieft doe het niet
ik wil niet dat je gaat...
kan echt niet zonder je
we zijn samen al tot hier geraakt!!
alsjeblieft niet opgeven,
ILOVEYOU!!! xx
kennen jullie elkaar ofzo?
 en als je zelfmoord pleegt ben je best egoistisch zelfmoord is egoistisch

seg,als ge niks beers te doen hebt dan iedereen hier klein te maken,
bolt he dan af ea,wand het is hier om andere te helpen,en niet erger te maken!

waar slaat dit dan op ea!
ben je ongelukkig ofzo!
ga mensen hen levens niet nog erger maken als dat ze al zijn!
zijn jullie nu gekwetst
zijn jullie nu gekwetst

.

zou je wel willen hé!!!?
alé da wil ik zeker
kunnen ze u hier niet verwijderen!!??
ey kleinpopje,
doe is effe heel gauw normaal man!
je denkt dat je stoer ben ea!
maar je ben een ziellige persoon
je hebt geen leven dat je andere wil kwetsen!
maar dat lukt niet!
willie wortel!
Ach mensen toch reageer toch niet op zo zielig persoon als kleinpopje....

Zulke mensen weten blijkbaar niet hoe het voelt.

Om zo erg vast te zitten en niks lijkt te helpen je doet keihard je best om wat van je leven te maken.....

Maar dan gebeuren weer dingen of zo waar door je weer keihard terug valt en je er schoon genoeg van hebt....

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan heel graag zelfmoord wilt plegen......

Helaas heb ik ook geen wonder spreuk waar door al de pijn verdriet en al die andere shit uit de wereld is ...

Was het maar waar dan sprak ik gelijk die spreuk uit .....................

Ik wens iedereen die met zelfmoord worsteld dan ook heel veel sterke....

Weet hoe het voelt en ik leef met jullie mee ondanks mijn eigen zm gevoelens
Ik weet hoe het voelt als iemand zelfmoord pleegd,
ik wil niet dat meer mensen dat doen,

Deel van de tekst verwijderd, tegen de forumregels in
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die mee willen naar een collage voorstelling
over zelfmoord moet zeggen dat ik mijn medewerking aan gegeven heb samen met 100derde
andere mensen in de vorm van ieder zijn verhaal over zm te delen.
Dus van ieder mens is er een klein stukje levens verhaal genomen om de collage voorstelling te maken.
Dus ik ben uitgenodigd om de voorstelling bij te wonen en mag 2 mensen mee nemen.

De voorstelling is pas op 17okt 2013 in Amsterdam...
Hey ik_ben_als_net_jou,
Geen zelfmoord plegen, nee, nee!
Niemand wordt er gelukkiger van.
Kijk, het gaat nu niet zo goed met jouw, maar je kan nog zoveel doen in je leven.
Misschien lijkt het niet zo, maar er zijn echt heel veel mensen die van jou houden.
Ze houden van je zoals je bent,
Jij bent misschien niet perfect, maar niemand is perfect.
Er is echt wel een mogelijkheid om de goede oplossing te vinden, hoe jij wel gelukkig kan zijn,
maar in het leven is niet altijd alles makkelijk. Je vind de oplossing echt wel, maar zelfmoord plegen is niet de juiste oplossing.
Zet door, hou de moed erin, Je kan het!

Ik wens je heel veel sterkte, gelukkigheid en succes.
willie wortel! AHAHAH kan het nog slechter? :'')
Ik ben niet perfect, ik ben alleen 12... ik snijd mij al erg lang, ik vertelde mijn ouders dat ik maar voor een paar weken sneed, maar ik loog. Ik sneed al 2,5 jaar, ik heb vandaag ruzie met mijn ouders. Ik kan echt niet meer, ik wil niet meer...... Het doet mij pijn om tot ziens te zeggen, maar ik weet dat ik niks meer te verliezen heb, het kan mij niks meer schelen.. De psycholoog kan mij niks meer schelen, mijn ouders kan mij niks meer schelen.. Ik sneed over mijn hele hand, nu snijd ik in de binnenkant van mijn arm en in mij zij, ik voel de pijn niet meer. Alleen verdriet...
Ik kan niet meer, ik wil niet meer, ik ben niet meer bang om dit te zeggen: Ik wil dood.
Wees jezelf allemaal, wees blij om wie jij bent, jij hebt mensen die om je geven, van je houden.... Het is alsnog jullie keus om wel of niet dood te gaan...
Ik wens dat ik dood was, onder de rijdende auto kwam.... Ik hoef geen hulp meer, gewoon wat advies: Wat zou jij doen in deze tijden? alsjeblieft, zoek mij niet op, ik wil gewoon over het internet advies
'Wees jezelf allemaal, wees blij om wie jij bent, jij hebt mensen die om je geven, van je houden'
Dit zijn jouw woorden, en ze zijn helemaal waar. Ze gelden ook voor jou. Het is soms moeilijk te raden wie, maar er zijn mensen die om je geven.

De hulp die je nu hebt helpt niet. Andere hulp zoeken dan, want een behandeling die niet werkt is uitputtend. Er zijn zo veel soorten aanpakken van verschillende centra, en misschien heb jij de aanpak voor jou nog niet gevonden.

Als je je heel moe voelt voor het moment, neem je best even een pauze. Dat kan een weekje zijn, een weekje zonder gezaag van psychologen en therapeuten, een weekje zonder moeilijke woorden en diagnoses... Je kunt dit met je ouders bespreken, en zij kunnen het voor jou dan zo aangenaam mogelijk maken. Een normale week, maar dan zonder de stress en de vermoeidheid van een behandeling.

In die week kun je nadenken over een nieuwe aanpak, een nieuw deel. Elke dag is een kans om opnieuw te beginnen, en morgen, of volgende week, kun je met nieuwe moed aan iets anders beginnen.

Zeg maar tegen je huidige psycholoog dat zijn of haar aanpak niet werkt. Ga naar een andere psycholoog, iemand die anders werkt en anders dingen ziet. Er zijn veel verschillende mensen, en zo zijn er verschillende psychologen. Een beetje als het spreekwoord 'op elk potje past een dekseltje'. Zo werkt het ook met psychologen en behandelingen.

Na een week pauze kun je naar je nieuwe psycholoog of behandelwijze gaan zoeken. Je ouders kunnen je hierbij helpen, je psycholoog kan je hierbij helpen, en zelfs je school kan uitkijken voor een behandelmethode voor jou. Vaak heeft een school een band met een paar psychologen, waar ze leerlingen naar kunnen doorverwijzen, misschien is dat iets.

Blijven leven. Alsjeblieft. Ik had 4 maanden geleden niet gedacht dat ik er nu zo bij kon zitten, en dat kan bij jou ook het geval zijn.

Snijden helpt niet. Je voelt de mentale pijn nog, dus snijden gaat je niet hepen. Integendeel, het maakt het alleen maar erger. Als je naar je hand kijkt, word je de hele tijd herinnerd aan alle pijn en verdriet.

Succes!

Reageer