Vraag

zelfmoord

  • 30 June 2019
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Badge
Hoi Ik Ben een meisje van 13.
ik Ben vanplan om zelfmoord teplegen.
ik wil wel hulp zoeken maar ik weet niet hoe......
mijn ouders/familie luisterd niet.
op school haat iedereen mij.
en men vriendinen zijn ook suicidal dus daar heb ik niet zo veel aan ........

weet iemand een plek waar ik teregt kan?


(Ik heb dislexy dus sorry als er spelling fouten in staan.

3 reacties

Hai meis, zoals Robin zegt kun je naar je mentor.. waardoor ben je depressief? Je kunt ook naar de huisarts die heeft zwijgplicht en kan je eventueel door sturen naar een psycholoog. En zoals @Geen_Naam zegt kan je ook op de site van 113 kijken.. neem daar eens contact mee op dat is anoniem wellicht weten hen iets.. heel veel sterkte in ieder geval!❤️
Hey,

Robin zegt dat je naar de mentor kunt, dat klopt. Waarom ben je eigenlijk depressief? Heeft het een concrete reden? Je kunt wellicht naar een psycholoog.
Je kunt ook terecht bij 113. Het is een goed idee om in ieder geval eens op die site te kijken.

Groetjes,

Geen_Naam
Hoi,

Ik vind het heel erg dat je nu al met zelfmoord te maken hebt op zo'n jonge leeftijd. Wat is er gebeurd op school en hoe ben je nu suicidaal? Kun je eventueel terecht bij je mentor als iedereen je haat op school? Als je ouders niet luisteren kun je samen met hun aan tafel (Ik weet niet of je dit weleens hebt gedaan.) En zeggen dat het niet goed gaat.

Als je ouders alsnog niet luisteren, kun je naar een psycholoog samen met je vrienden. Een psycholoog is getraind om te kijken wat de oorzaak is dat je je zo kut voelt (zacht uitgedrukt.). Ik wil graag wat meer details over wat er is gebeurd, zodat ik en anderen je nog beter kunnen helpen. Zelfmoord is geen optie meis, blijf sterk. Iedereen is er voor je.

-Robin

Reageer